چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

  • نویسنده :
  • بازدید : 499 مشاهده
(کل 1 توسط 0 نفر)

بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر


بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر

 

هستی مهدوی فر ، بازیگر نقش رها در مجموعه مادرانه است که بیوگرافی و عکس های وی رو میتونید در این مطلب ببینید..

بازیگر جوان و با استعداد سینما و تلویزیون هستی (مهدخت) مهدوی فر متولد ۱۳۷۰ می باشد. هستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و در حال حاضر در سریال مادرانه که از شبکه ۳ در ایام ماه مبارک رمضان در حال پخش است به ایفای نقش پرداخته است. مصاحبه و عکس‌ها در ادامه مطلب..

 

مصاحبه هستی مهدوی فر

سال گذشته در همین روزها بود که سریال «جراحت» موقع افطار از تلویزیون پخش می شد. یکی از نقش های اصلی سریال برعهده دختر جوانی بود که تازه بازی را شروع کرده بود و هنوز کسی او را نمی شناخت. هستی مهدوی فر، بازیگر «جراحت»، در آن سریال خیلی خوب دیده نشد اما این روزها با حضور خوبش در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی، نشان می دهد که قصد دارد کم کم جایش را در سینما باز کند. به نظر می رسد تجربه «سوت پایان» برایش خیلی مفید بوده و خودش معتقد است با راهنمایی های نیکی کریمی و تورج اصلانی مدیوم سینما را شناخته و حالا توانایی بازی هم در تلویزیون و هم سینما را دارد.

اصلا چطور شد که به پروژه «سوت پایان» پیوستید؟
دستیار خانم کریمی که از قبل هم مرا می شناختند،به من زنگ زدند و قرار گذاشتند. من هم رفتم و جلوی دوربین از من تست گرفتند. و بعد هم چند جلسه ای صحبت کردیم تا به پروژه پیوستم.

از نظر شما مدیوم سینما با تلویزیون چه تفاوتی با هم دارند، بخصوص در زمینه بازیگری؟
این هم یکی از آن مواردی بود که تورج اصلانی برایم توضیح داد که اصلا تفاوت این دو رسانه با هم چیست. من از یک سریال تلویزیونی که موقع فیلمبرداری «سوت پایان» تازه داشت پخش می شد، آمده بودم سر یک فیلم سینمایی که قرار بود کاملا رئال باشد. به هر حال در سریال های تلویزیونی یکسری عکس العمل ها و واکنش های بازیگران باید اغراق آمیزتر و به اصطلاح گل درشت تر باشد. وقتی خودم سر کار سینمایی رفتم متوجه شدم که چقدر بازی تلویزیونی و سینمایی با هم فرق می کند. راستش نظر شخصی خودم این است که بازی تلویزیونی تکنیکی تر است و در بازی سینمایی حس و غریزه بیشتر دخیل است.

خیلی ها برعکس این را می گویند.
نظر من این است. ببینید شما در تلویزیون کافی است تکنیک های بازیگری را رعایت کنید اما در سینما باید هردوی این ها را با هم داشته باشید: هم تکنیک و هم احساس تا بازی تان خوب از کار درآید. آن حس در سینما خیلی مهم است. نتیجه اش می شود همان چیزی که گاهی به آن بازی زیرپوستی هم می گویند. ولی اگر این بازی زیرپوستی در تلویزیون انجام شود اصلا قاب تلویزیون آن را نشان نمی دهد. خیلی از بازیگران خوب ما در تلویزیون، بازی های خیلی تکنیکی از خودشان نشان می دهند اما به هیچ عنوان باورپذیر نیستند و آن حس لازم را به مخاطب نمی دهند.

به عنوان بازیگر جوانی که تازه وارد سینما شده، قطعا دیده شدن برایت مهم بوده. وقتی فیلمنامه «سوت پایان» را خواندی فکر نمی کردی که ممکن است این یکی از آن فیلم های به اصطلاح مخاطب خاص باشد که یا اصلا اکران نشود یا خیلی دیده نشود؟
وقتی اسم خانم کریمی آمد با توجه به سابقه فیلم های قبلی شان چنین احتمالی دادم اما گذاشتمش پای یک تجربه. فکر کردم که خب این نقش خیلی متفاوتی است که من تا به حال کار نکرده ام و درواقع مثل یک جور محک زدن خودم است که ببینم اصلا از پس این کار برمی آیم یا نه. مطمئنا دیده شدن برایم مهم بود. هر کسی بگوید که برایش مهم نیست که دیده بشود یا نه، دروغ گفته ولی درباره این فیلم با خودم گفتم: این تجربه ای است که از آن یاد می گیرم. دوست دارم واقعا اینجا این نکته را بگویم که انرژی که من برای «سوت پایان» گذاشتم، یک دهمش را سر سریال «جراحت» نگذاشته بودم. شاید اصلا اینجوری بتوانم فرق تلویزیون و سینما را بگویم.

چه نکته ای را در مورد فیلم «سوت پایان» دوست داشتی؟
می دانید من عاشق میزانسن ها، دوربین روی دست ها و سکانس پلان های طولانی «سوت پایان» هستم و اینکه ما زیاد پایبند به فیلمنامه نبودیم. می توانستیم در هر سکانس البته اگر جا داشتیم و کمک به بهتر شدن صحنه می کرد، بداهه از خودمان اضافه کنیم. باز این هم یکی از فرق های سینما و تلویزیون است که آنجا حتی یک واو را هم نمی توانی جابه جا کنی. البته من ارزش گذاری نمی کنم و نمی گویم که آن بد است ولی این یکی لذتبخش تر است.

دوباره سراغ تلویزیون می روی؟ دوست داری در آینده بیشتر چه فیلم هایی بازی کنی؟
حتما من دوست دارم هم سینما و هم تلویزیون را با هم داشته باشم ولی دلم می خواهد دوباره فیلمی مانند «سوت پایان» بازی کنم. نقشی که سخت باشد. باورتان نمی شود که من سر فیلمبرداری «سوت پایان» شب ها از استرس آفیش فردا خوابم نمی برد. کار بعدی ام فیلم اول آقای قربان محمدپور به نام «زبان مادری» است که آنجا نقش یک دختر لال را بازی می کنم و هرچند نقش مکمل است اما کار بسیار جالب و متفاوتی است.

عکس های رها ، بازیگر سریال مادرانه — هستی مهدوی فر

بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر

عکس های هستی مهدوی فر بازیگر نقش رها در مادرانه

بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر
بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر

بیوگرافی و عکس‌های متفاوت از هستی مهدوی‌فر

 

مجله جادوی کلمات

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد