پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

جزئیاتی از برنامه جدید فردوسی پور

19 خرداد

از امشب پخش ویژه برنامه شبکه 3 تلویزیون برای جام جهانی آغاز خواهد شد و علاقه مندان فوتبال منتظرند تا ببینند عادل و دوستانش امسال و در این دوره از جام جهانی چه کار ویژه ای برای میخکوب کردن شان پای تلویزیون انجام داده اند.

عادل فردوسی پور به عنوان تهیه کننده و مرد شماره یک این برنامه که 2014 نام دارد با همان تیمی که برنامه فوتبال 120 را جمعه شب ها روی آنتن شبکه ورزش می برد کار خواهد کرد واز چندین روز قبل دنبال تهیه و تدوین آیتم ها و موارد مربوط به برنامه ای ویژه برای جام جهانی خواهد بود.

قرار است در برنامه جدید فردوسی پور ، خودش به همراه رضا جاودانی و محمد حسین میثاقی این برنامه زنده را اجرا کنند.برنامه ای که از امشب آغاز و تا پایان جام از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ظاهرا عوامل این برنامه برای هر چه بهتر شدن این جنگ فوتبالی شبانه زحمات زیادی کشیده اند. گفته می شود یکی از اتفاقات خوب آن دکور کاملا منحصر به فرد و زیبای آن خواهد بود که حتما مورد توجه دوستداران فوتبال قرار خواهد گرفت.ظاهرا این دکور ساده اما بسیار شیک و خلاقانه درست شده و باید از همین حالا منتظر تعریف و تمجیدهای میهمانان و کارشناسان برنامه از خلاقیت به کار رفته در تهیه آن بود.

البته به رسم معمول برنامه های عادل همکاران او قصد ندارند آیتم های جدید و ویژه این جنگ فوتبالی را لو بدهند و از جزئیاتش حرفی بزنند اما گفته می شود 2014 هم مثل فوتبال 120 ریتم یکنواخت و کسل کننده ای نخواهد داشت و به فراخور اتفاقات روز جام جهانی آیتم های ویژه و جالبی در لابه لای آن گنجانده خواهد شد.ضمن اینکه طبیعی است مواردی مثل معرفی شهرها و ورزشگاه های میزبان جام جهانی و برسی پروفایل تیم های حاضر در جام هم در بین آیتم های مهیج و جدید قرار گیرد.

همچنین نکته جالب اینجاست که دکور این برنامه در استودیو 14 شبکه سوم سیما قرار نگرفته و در شبکه پرس تی وی واقع در سعادت آباد روی آنتن می رود.

فردوسی پور برای اولین برنامه اش که امشب ساعت 23 روز آنتن خواهد رفت یک سورپرایز بزرگ و ویژه دارد.کارلوس دونگا کاپیتان تیم قهرمان جهان در سال 1994 و سرمربی تیم ملی برزیل در جام جهانی گذشته که با انتقادهای جالب فردوسی پور مبنی بر بدلباس بودنش مواجه می شد امشب اولین میهمان برنامه 2014 خواهد بود و محور این برنامه هم کشور برزیل ،بررسی تمام مسائل و موارد مربوط به کشور میزبان و البته تیم ملی این کشور است.

همچنین فردوسی پور سعی دارد در برنامه امسالش از کارشناسان بنام و حتی بین المللی برای تحلیل فنی بازی ها استفاده کند و دیگر مثل گذشته از یکسری کارشناس ثابت تکراری بهره نخواهد برد تا از این طریق هم جذابیت های 2014 را بالا ببرد.

منبع:http://fifaday.ir/details-of-the-new-program-ferdosipour/

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد