پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روز پنج شنبه ۱۲ تیر

l

برای فال ها به ادامه مطلب بروید…

 

 

فروردین:

امروز میزان فعالیتتان پایین است و ارتباط پذیریتان خود را بیشتر در بحث های عملی نشان می دهد. باید با عزیزانتان (اقوام و دوستان) درمورد افکارتان صحبت کنید. خانواده تان ممکن است یک بار دیگر موضوع پول، تغذیه، مخارج روزانه و کمک مالی را پیش بکشند.

اردیبهشت:

حرف هایتان خردمندانه هستند و رویکردتان به امور به طور غیرمنتظره ای معقول است. برای اقوام و نسل های جوان تر می توانید منبع خوبی برای نصیحت باشید. حمایت والدین برایتان بسیار مفید خواهد بود.

خرداد:

امروز علاق هوشمندانه اولویتتان را تشکیل نمی دهند. ارتباط پذیری و تند ذهنی شما که ویژگیتان هستند، در درجه ی اول به سمت مسایل خانگی، کسب و کار و درآمد هدایت می شوند. روی جنبه های عملی تمام فاعلیت های مثل امور مالی، مرتب سازی غذاها و پرداخت هزینه های اقامت تمرکز می کنید.

تیر:

وقت آن رسیده که به چیزهایی بپردازید که در گذشته به تعویق انداخته اید و یا به دانش فراموش شده ی مفید خود بپردازید. استعدادهای آشپزی، خوداشتغالی یا ادبی خود را دفن نکنید. امروز اکثر شما زبان تندی دارید، مخصوصا اگر نوبت به موضوعات شخصی یا خانوادگی می رسد.

مرداد:

می توانید نفس راحت تری بکشید، ولی هنوز زود است که کاملا بتوانید استراحت کنید. در هر کاری که می کنید ثابت قدم و مصمم باشید. این فرصت را از دست ندهید که یک مکالمه ی قدیمی را دوباره آغاز کنید یا با یک نفر قرار بگذارید.

شهریور:

امروز همه چیز برایتان خوب است مخصوصا وقتی نوبت به امور مالی و زناشویی می رسد. ممکن است از دوردست ها منتظر خبرهای خوب باشید و در حل مسایل حقوقی و بنگاهی موفق خواهید بود. ممکن است یک نامه/پول باتاخیر دریافت کنید و در امتحانتان موفق شوید.

مهر:

باید طبق شرایط زندگی کنید. علایق دیگران، از جمله علایق مالی ممکن است از علایق خودتان برایتان مهم تر شوند. امروز رضایت یافتن از نیازهای شخصی ممکن است برایتان تاحدی سخت شود. بااین حال، این شانس را دارید که بعضی از مسایل مالی قدیمی را حل کنید.

آبان:

احتیاطی که همیشه زندگی و همه چیز را از دریچه ی آن می بینید و محیط درونی خود را با آن محافظت می کنید امروز اصلا به درد نمی خورد و حتی برایتان آسیب زا هم هست. وقت خوبی برای مشاوره گرفتن و حرف زدن است. الان توجه تان روی مسایل گذشته مثل اختلاف های روابط پیشین متمرکز شده است.

آذر:

وقت آن رسیده که روی فایل های کاری تمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که از پیغامی مهم غافل شده اید، یا فراموش کرده اید که یک گزارش یا نامه را بفرستید. شاید مجبور شوید که برنامه ی کاری یا سفرهایتان را بازبینی کنید. وقت ان است که به یک مسافرت کاری بروید که مدتی است را معلق کرده اید.

دی:

از دستورالعمل های ندای درونیتان پیروی کنید-انها امروز کاملا معقول هستند. حس ششمتان به شما می گوید که چطور یک فضای راحت در اطرافتان ایجاد کنید و بهترین وجهه ی خود را به دیگران نشان دهید. اگر روابطتان به یک شریک متزلزل شده است، چیزهایی مثل مسافرت با همدیگر، کارهای شراکتی و کودکان کمک می کنند که رابطه ی بهتری ایجاد کنید.

بهمن:

مسئولیت های حرفه ای شما موقتا به پیش زمینه می روند. در عوض خانه و خانواده اهمیت پیدا می کنند. اگر کار و شغلتان اهمیت زیادی برایتان دارند، روی روابط خود با همکاران فکر کنید، روش های معمولی کاری و مکاتبه ی کاری خود را تغییر دهید.

اسفند:

روز خوبی برای مکالمات، تعامل با خانواده و احیای روابط است. در میان خاطرات، برنامه ها و دفترچه هایتان بگردید. احتمالا درمیان آنها چیزهای مفید زیادی پیدا کنید. ممکن است به یک مسافرت کاری یا خرید بروید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد