سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
سقوط یک فروند هواپیما درشهرک آزادی تهران +تصویر
سقوط یک فروند هواپیما درشهرک آزادی تهران +تصویر

دقایقی قبل یک فروند هواپیما در منطقه مسکونی در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. این هواپیما به شماره پرواز H85915 ساعت 9 و 23 دقیقه صبح امروز یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس پرواز کرد اما در ابتدای پرواز سقوط کرد.

یک مقام آگاه در این باره گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده و هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات مشخص نشده است.

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. تاکنون 6 جنازه از میان لاشه های هواپیما بیرون کشیده شده است. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند این هواپیما از فرودگا مهرآباد به مقصد طبس در حال پرواز بوده که دقایقی پس از بلند شدن در شهرک آزادی تهران سقوط کرده است. برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن 40 نفر در این حادثه خبر داده اند و برخی نیز اعلام کرده اند این هواپیما 15 سرنشین داشته اند. یکی از شاهدان حادثه گفت: هواپیما با سرعت بالایی با زمین برخورد کرد و به طور کامل شعله ور شد و تنها بال عقب هواپیما سالم مانده است.

سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی سپاهان در مسیر تهران ـ طبس تائید شد.

کشته شدن 40 نفر دراین حادثه تایید شد که حدود 7 نفر از آنها کودک بودند.

خبر های تکمیلی اضافه گردید.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور دو نفر از کشته شدگان را خلبان و کمک خلبان، دو نفر را مهماندار، دو نفر کادر فنی و دو نفر دیگر را اعضای گارد امنیت این هواپیما عنوان کرد و افزود: 34 مسافر بزرگسال، 3 کودک زیر دو سال و سه نوجوان زیر 12 سال در بین کشته شدگان حضور داشته اند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: مسیر عبور خودروهای امدادی در محل سانحه هوایی در غرب تهران باز بوده و امدادرسانی به سانحه دیدگان ادامه دارد.

به گفته سرهنگ تیمور حسینی، پس از وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه مستقر شده و مسیر عبور خودروهای امدادی و آتش نشانی باز شد.

دکتر امین صابری نیا رئیس اورژانس کشور نیز گفت: پس از اعلام این سانحه کدهای زمینی و هوایی اورژانس تهران راهی محل سقوط هواپیما در شهرک آزادی شدند و در همان لحظات اولیه 5 مصدوم برای درمان به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز درباره هواپیمای سقوط کرده در حوالی شهرک آزادی تهران گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساها و در اجازه شرکت هواپیمایی سپاهان بوده که ساعت 9 و 18 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد بلند شد ولی پس از دقایقی سقوط کرد.

وی گفت: این هواپیما 48 نفر سرنشین داشت که 40 نفر مسافر و 8 نفر خدمه بودند که همه کشته شدند.

این هواپیما در بخش پایانی باند به دیواره باند برخورد کرده است که به گفته رسانه ها 48 نفر کشته و3 نفر مصدوم داشته است که مصدومان به بیمارستان امام خمینی تهران انتقال یافتند.

 

پی نوشت : مدیریت و گروه مجله جادوی کلمات این ضایعه دردناک را به خانواده محترم شان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر از خداوند منان خواهان است .

 

منبع:http://www.shabnamnews.com/news/45848

 

مجله جادوی کلمات بازنشر کرد

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد