چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

چگونه به مدیری مدرن تبدیل شویم؟

هنوز هم بسیاری از مدیران ترجیح می دهند به شیوه های سنتی متوسل شوند. نت برداری کنند برای جلسات مهم ساعت کوک کرده و فایل های مورد نیاز را روی رایانه شرکت ذخیره کنند

این برنامه ها برای همیشه شیوه مدیریتی شما را تغییر خواهند داد

چگونه به مدیری مدرن تبدیل شویم؟

این روزها به اندازه ای برنامه جذاب برای کارهای مدیریتی ساخته شده که عملا نیازی به روش های سنتی احساس نمی شود

مجله خبری لحظه نما:هنوز هم بسیاری از مدیران ترجیح می دهند به شیوه های سنتی متوسل شوند. نت برداری کنند برای جلسات مهم ساعت کوک کرده و فایل های مورد نیاز را روی رایانه شرکت ذخیره کنند. در نگاه نخست شاید ساده به نظر برسد اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که خیلی از این مدیران نمی دانند با انجام روش های جدید تا چه اندازه می توانند در وقت خود صرفه جویی کنند. این روزها به اندازه ای برنامه جذاب برای کارهای مدیریتی ساخته شده که عملا نیازی به روش های سنتی احساس نمی شود. کار کردن با این برنامه ها هم بسیار راحت است. کافی است چند دقیقه با آن ها کار کنید تا قید شیوه های سنتی را برای همیشه بزنید.

صندوق ذخیره ابری Dropbox

مجله خبری لحظه نما:یک روز پر استرس را متصور شوید. روزی که تمامی کارهای تان را روی رایانه ذخیره کرده و باید سریعا خود را برای یک ملاقات سرنوشت ساز آماده کنید. سریعا حاضر می شوید اما در لحظه پایانی متوجه می شوید که فلش تان سوخته و هارد اکسترنال کار نمی کند و حجم بالای پروژه اجازه نمی دهد تا آن را ای میل کنید. ناگهان دنیا روی سرتان خراب می شود. می توانید پایان این روز کابوس وار را حدس بزنید اما پیشنهاد می کنیم هیچ گاه ناامید نشوید. در دنیای امروز تعداد راه حل های پیش روی تان بی نهایت است و در این یک مورد در اپ باکس به کمک تان خواهد شتافت. می توانید از طریق رایانه به آن متصل شوید یا اپلیکیشن مخصوصش را روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید. دراپ باکس یک سرویس ذخیره سازی ابری است که کار کردن با آن تنها چند دقیقه کوتاه وقت شما را می گیرد. این سرویس به شما اجازه می دهد فایل های صوتی، تصویری یا نوشتاری خود را روی آن ذخیره کنید. دراپ باکس به کاربرانش 2 گیگابایت فضای خالی پیشنهاد می دهد و شما می توانید با معرفی این سرویس به دوستان خود حجم خود را تا 5 گیگابایت افزایش دهید. به لطف این برنامه شما در هر جا و مکانی به فایل های مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.

مدیریت سریع اینباکس

به عنوان یک مدیر احتمالا یکی از بزرگ ترین دغدغه های شما مدیریت ای میل های تان است. گاهی اوقات شما چندین حساب کاربری مختلف دارید و دوست دارید در اسرع وقت هم ای میل ها خود را پاسخ دهید. بهترین برنامه برای مدیرتی اینباکس است. این برنامه شما را از تمامی ای میل های جدید مطلع می سازد اما مزیت اصلی آن قابلیت هایی است که سازندگان در آن تعبیه کرده اند. شما می توانید ای میل های مهم را علامت بزنید یا اینکه یک ای میل را علامت گذاری کنید تا در زمان مناسب آن را بخوانید. قابلیت حذف و فرستادن فایل و خلاصه هر چیزی که فکرش را بکنید در Mailbox وجود دارد.

برنامه ریزی در سریع ترین زمان ممکن

پیش از هر چیزی باید بگوییم اورنوت نه تنها یکی از بهترنی برنامه های موجود برای کسب و کار محسوب می شود بلکه یکی از کارآمدترین اپلیکیشن هایی است که تاکنون تولید شده. کوچک و بزرگ ندارد دنیای عظیم اورنوت برای هر کسی، با هر سن و سالی مناسب است. اگر در برنامه ریزی روزانه به مشکل برخورده اید، چاره ای بهتر و آسان تر از اورنوت نخواهید یافت. این برنامه پرطرفدار اجازه می دهد به راحتی برنامه ریزی کنید و قرارهای مهم کاری را از خاطر نبرید کار با آن به شدت ساده است. تنها کافی است اورنوت را روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد قرارهای مهم خود را بنویسید و ساعت آن را تعیین کنید تا از این طریق برنامه سر ساعت شما را مطلع سازد.

می توانید به لطف رکوردر، ایده های خود را ضبط کنید. زمان پروژه را تعیین کرده و عکس های مورد نیاز را ضمیمه آن کنید. خارج از حیطه کاری هم می توانید از آن به عنوان یک کمک رسان درسی استفاده کنید. کافی است سوالات امتحانی را درون آن ذخیره کرده تا اورنوت در قامت یک معلم سخت گیر ظاهر شده و از شما امتحان بگیرد. البته برای کار بهتر است از یک تبلت همراه با کاور استفاده کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد