close
تبلیغات در اینترنت
چگونه شکمی صاف داشته باشید, http://jadoykalamat.ir,هرگز رژیم نگیرید,ر

جادوی کلمات | سایت تفریحی , سرگرمی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن وبلاگ نویسان

چگونه شکمی صاف داشته باشید

پنجشنبه 09 بهمن 1393

چگونه شکمی صاف داشته باشید

وقتی بیماران به مطب دکتر می روند، پزشک باید در چند ثانیه تصمیم بگیرد که مشکل چیست و چطور می تواند به بیمار کمک کند. اولین علائم حیاتی که پزشکان چک می کنند وزن بیمار است. مهم ترین شاخصی که وضعیت سلامتی افراد را مشخص می کند، مقدار چربی شکم آن لاغرهاست. چون سلامتی شما با افزایش سایز کمرتان به خطر می افتد.نه فقط به خاطر این که افزایش سطح چربی شکم با بیماری قلبی، دیابت، سکته مغزی و سرطان ارتباط مستقیم دارد، بلکه افراد چاق 37 درصد بیشتر احتمال دارد از جراحات سخت وارد شده در تصادف ماشین بمیرند.وقتی وزنتان پائین بیاید اتفاقات خوبی برای شما می افتد، پس به این 5 دستور العمل ساده توجه کنید. بدون چربی های اضافه، شما سالم تر، پر انرژی تر و با اعتماد بنفس بیشتری خواهید بود.

ادامه مطلب

چگونه شکمی صاف داشته باشید

وقتی بیماران به مطب دکتر می روند، پزشک باید در چند ثانیه تصمیم بگیرد که مشکل چیست و چطور می تواند به بیمار کمک کند. اولین علائم حیاتی که پزشکان چک می کنند وزن بیمار است. مهم ترین شاخصی که وضعیت سلامتی افراد را مشخص می کند، مقدار چربی شکم آن لاغرهاست. چون سلامتی شما با افزایش سایز کمرتان به خطر می افتد.نه فقط به خاطر این که افزایش سطح چربی شکم با بیماری قلبی، دیابت، سکته مغزی و سرطان ارتباط مستقیم دارد، بلکه افراد چاق 37 درصد بیشتر احتمال دارد از جراحات سخت وارد شده در تصادف ماشین بمیرند.وقتی وزنتان پائین بیاید اتفاقات خوبی برای شما می افتد، پس به این 5 دستور العمل ساده توجه کنید. بدون چربی های اضافه، شما سالم تر، پر انرژی تر و با اعتماد بنفس بیشتری خواهید بود.
هرگز رژیم نگیرید
حتماً راجع به تمام این رژیم ها شنیده اید: رژیم سوپ کلم، رژیم گریپ فروت، رژیم موز. هر کدام از این رژیم ها را شروع کنید، مجبورید چند کیلو کم کنید.دیگر بدون هدف غذا نمی خورید و برنامه غذایی دارید.اما مشکل اینجاست که مغزبه شدت گیرنده کالری است و تمرکز زیادی لازم دارد تا از یک رژیم پیچیده پیروی کند. بنابراین این کار را نکنید. در عوض غذاهایی بخورید که هم طعم خوبی داشته باشند هم شما را سیر نگه دارند،در این صورت نمی توانید پرخوری کنید. غذاهایی مثل غلات سبوس دار، جو دوسر، چایی سبز، تن ماهی، سیب، گردو، مرغ بدون چربی و گوشت گاو.
راحت بخورید
دفعه بعد که به فروشگاه مواد غذایی رفتید، غذاهای بسته بندی را بردارید و برچسب آن را بخوانید.مطمئناً تعداد کمی از مواد تشکیل دهنده آن را می شناسید: گندم، شکر، نمک و موادی که اصلاً نمی شناسید. این مواد افزودنی های شیمیایی هستند که توسط کارشناسانتغذیهتعیین شده اند. اما این مواد علاوه برجلوگیری از پروسه فاسد شدن، ذائقه طبیعی و تنظیم کننده های اشتها در بدن شما را هم به هم می ریزند. زبان پوشیده از گیرنده های چشایی است که باعث می شود شما بخواهید انواع مزه ها را تجربه کنید و یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. چون در تولید غذاهای فرآوری شده، فرمول مواد تشکیل دهنده طوری طراحی شده که آن ماده غذایی طعم خوبی داشته باشد، شما از طعم آن خسته نمی شوید و دنبال چیز جدیدی نمی گردید.تنها راه حل این است که تنها غذاهایی را بخورید که یک ماده تشکیل دهندهداشته باشند. در واقع شما باید بیشتر وقتتان را در قسمت سبزیجات و میوه ها، گوشت و لبنیات بگذرانید.
بیشتر بجوید
این دستور العمل درباره مدیریت نیازها و انرژی بدن در طول روز است،برای این که اگر بیش از حد گرسنه باشید، نمی توانید درست فکر کنید.کم شدن ذخیره غذایی بدن حتی برای چند ساعت،عاملی برای پرخوری است. یک راه حل راحت: هر سه ساعت چیزی بخورید، با صبحانه شروع کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که صبحانه نمی خورند، احتمال این که چاق شوند چهار و نیم برابر بیشتر از افرادی است که برای صبحانه وقت می گذارند. هر کدام از وعده های شما باید ترکیب خوبی از پروتئین، چربی، فیبر و کربو هیدرات باشد.اگر طبق این برنامه غذا بخورید بزرگ ترین مشکلات شما حل خواهد شد.بیش از حد گرسنه بودن مانع از وزن کم کردن می شود.
نوشیدنی سالم زیاد بخورید
افرادی که نوشیدنی های خیلی شیرین می خورند نزدیک به 450 کالری در روز مصرف می کنند، خیلی بیشتر از آن چیزی که در گذشته مردم مصرف می کردند. این کالری ها در ترکیب سوداهای خیلی شیرین ، قهوه و چایی، اسموتی ها و نوشیدنی های میوه ای مملو از شکر وجود دارند. با شروع این برنامه مصرف نوشیدنی هایتان را اصلاح کنید: اول صبح که بیدار می شوید یک لیوان آب بنوشید، یک لیوان اواسط صبح، یک لیوان قبل از این که ناهار بخورید، یک لیوان بعد از ظهر، یک لیوان قبل از شام و یک لیوان قبل از خواب. اگر طبق این برنامه پیش بروید، کمتر دلتان نوشابه و سودا و ... می خواهد. اگر نوشیدنی کافئین دار می خواهید،  به جای نوشابه و سودا و ... قهوه با شیر بخورید. جایگزین های مناسب دیگری هم هستند، مثل: آب میوه خانگی کم کالری، چایی سرد بدون شکر، آب معدنی گازدار طعم دار. ( فقط این نوشیدنی ها نباید شکر زیاد، شیره ذرت با فروکتوز بالا یا هر نوع شیرین کننده مصنوعی داشته باشند.)
خودتان غذا درست کنید

بعد از یک روز خسته کننده، بیرون غذا خوردن راحت تر است، اما با خوردن غذاهای بیرون، ما دو چیز اساسی را از دست می دهیم: پول و نظارت بر خوردن. امروزه اندازه بشقاب ها خیلی بزرگ تر از گذشته شده است. وقتی بشقاب ها بزرگ تر باشند پس غذای بیشتری هم در آن هاسرو می شود.غذا پختن در خانه علاوه بر این که باعث جمع شدن اعضای خانواده دور یک میز می شود، باعث می شود کالری کمتری هم استفاده کنید. کودکانی که در خانواده هایی بزرگ می شوند که بر وعده های غذایی آن ها در مدرسه نظارت دارند، وزن کمتری دارند و به احتمال زیاد سمت مواد مخدر هم نمی روند.

مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی


انتشار : سایت جادوی کلمات   http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

رپورتاژ آگهی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات سیستم همکاری در فروش سبزگستر

خرید فروشگاه مسبی

نظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی