چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

اطلاعاتی تازه از تبلت جدید HP +عکس

با وجود اینکه اچ پی هیچ اشاره ای به قیمت و زمان عرضه آخرین تبلت تولیدی خود نکرده است، اما اعلام کرده که قصد دارد Slate 7 Beats Special Edition را به عنوان جدیدترین تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید خود رونمایی کند.

به گزارش  جادوی کلمات، اچ پی چند عکس از نمای نزدیک از جدیدترین محصول خود منتشر کرده است. در نگاه اول به راحتی می‌توان گفت که Slate 7 Beats Special Edition بسیار شبیه به مدل قبلی خانواده Slate 7، یعنی Slate 7 Extreme است.



همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، نام و علامت تجاری شرکت Beats (بیتس) زیر صفحه نمایش 7 اینچی و پشت قاب آن درج شده است.

جالب اینجاست که مالک اصلی بیتس، با 51 درصد مشارکت، شرکت اچ تی سی است. اگر به وب سایت رسمی شرکت اچ پی الکترونیکز مراجه کنید، متوانید تصویر پانورامای 360 درجه‌ای Slate 7 Beats Special Edition را مشاهده کنید.

با وجود اینکه اچ پی تاکنون از هیچ کی از ویژگی های سخت افزای Slate 7 Beats مطلبی منتشر نکرده است، اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این تبلت هوشمند ضمن کیفیت تصویر 1200 در 800 پیکسلی خود، از یک دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازشگر چهار هسته‌ای 1.8GHz Nvidia Tegra، یک گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات برخوردار خواهد بود.

این مشخصات سخت افزاری دقیقاً مشابه مشخصات سخت افزاری Slate 7 Extreme در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر چنین به نظر می‌رسد که اچ پی هیچگونه ارتقای سخت افزاری را برای Slate 7 Beats در نظر ندارد و تنها به تغییر برخی ویژگی‌های ظاهری مدل قبلی بسنده کرده است.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد