یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
 

 

دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV


 

 

امکان دسترسی اینترنتی به برنامه های تلویزیون برای هرکدام از ما به دلایلی ضروری است. رسانه اینترنتی ایران گیت آمده است که دقیقا همین امکانات و بیشتر از آن را به شما ارائه کند. با سرویس رسانه اینترنتی میتوانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان و حتی مسافرت با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه خودتان را ببینید و به آرشیو غنی از انواع ویدئوهای خانگی دسترسی داشته باشید.
برخی از امکانات:
- پخش زنده شبکه های ملی
- دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه ها
- قابل اتصال با انواع خطوط اینترنت پر سرعت و موبایل


 


Generic placeholder image

رسانه اینترنتی چیست؟

سرویس نرم افزاری است که شما می توانید به آسانی شبکه های صدا و سیما را مشاهده و به آرشیو صدها فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و از مشاهده آنها لذت ببرید.

Generic placeholder image

مزایا

مشترکین می توانند با استفاده از شبکه اینترنت در هرلحظه و هرکجا که باشند با تلفن همراه خود،تبلت،لپ تاپ و یا رایانه به تصاویر زنده تلویزیونی و دنیایی از محتوا دسترسی پیدا کنند.

Generic placeholder image

کاربران

تمام کسانی که علاقه مند به استفاده از سرویس IPTV هستند می توانند به شرط داشتن حداقل یک سرویس ADSL با پهنای باند 512k نسخه مورد نیاز خود را دانلود و برروی دستگاه خود نصب نمایند.



آشنایی بیشتر با رسانه اینترنتی

در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.

امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار ، مترو ، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های تلویزیونی ، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.

 

رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را میدهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید. 

از آنجائیکه این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد،در سرعتهای پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.

یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی ، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.

 

مجوز پخش شبکه های زنده تلویزیون متعلق به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مرکز اصفهان) می باشد.

 

 


Generic placeholder image

راهنما

جهت استفاده از سرویس رسانه ی اینترنتی، می توانید فایل راهنما را بسته به نسخه ی موردنظر (اندروید، iOS یا ویندوز) دانلود نمایید:

               دانلود راهنمای سرویس رسانه اینترنتی - نسخه ویندوز

               دانلود راهنمای سرویس رسانه اینترنتی - نسخه اندروید

               دانلود راهنمای سرویس رسانه اینترنتی - نسخه iOS (شامل iPhone و iPad) بزودی!

 

بطور خلاصه:

1. بسته به سیستم عامل دستگاه موردنظر (موبایل، کامپیوتر، تبلت و...) نرم افزار را دانلود نمایید.

2. جهت فعالسازی نرم افزار، از طریق دکمه سبز رنگ خرید کد که در سمت چپ منوی بالا قرار دارد ، نسبت به خرید کد فعالسازی اقدام نمایید.

3. چنانچه تا به حال خرید اینترنتی انجام نداده اید، می توانید از راهنمای خرید اینترنتی استفاده نمایید.

4. کد را در نرم افزار وارد کرده و از سرویس رسانه اینترنتی لذت ببرید!

5. در صورت داشتن هرگونه سوالی درباره چگونگی خرید و استفاده از سرویس می توانید از طریق کلیک بر روی تصویر زیر به بخش سوال و جواب ها وارد شوید.


سوال ها و جواب ها
 
راهنمای خرید اینترنتی

پشتیبانی

مشتری گرامی سرویس رسانه اینترنتی با هدف ارائه خدمتی نوین در عرصه رسانه های دیجیتال و توسعه ابزاری کاربردی و سرگرمی ساز برای همه اقشار جامعه حرکت خود را آغاز نموده است. در همین راستا حفظ و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده یکی از اهداف اصلی تیم فنی و پشتیبانی این سرویس می باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند های مختلف استفاده و کاربری این سرویس ،‌شما مشتری محترم می توانید از طریق ابزار های ارتباطی طراحی شده با تیم های فنی و پشتیبانی ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی ما و شما :

1- فرم پشتیبانی: از طریق دکمه نارنجی رنگ قرار گرفته در گوشه سمت چپ منوی اصلی سایت قابل دسترسی است

2- آدرس ایمیل پشتیبانی : support@iriptv.net

3- پیام کوتاه به شماره : 10004283


افتخار ما دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شماست تا بتوانیم هر روز خدمتی بهتر از قبل به شما ارائه کنیم.
با ما در ارتباط باشید...

 

 منبع: دانلودها

بازنشر :مجله جادوی کلمات

 

برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد