close
تبلیغات در اینترنت
مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند,مواد غذایی خوشمزه ای که را

جادوی کلمات | سایت تفریحی , سرگرمی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن وبلاگ نویسان

  • نویسنده :
  • بازدید : 101 مشاهده

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

 

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

در ادامه با ما همراه شوید »»»»

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

 

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

 

مواد غذایی خوشمزه که باعث کوچکی شکم می شوند

 

معرفی خوردنی های خوشمزه که شکم را کوچک می کند!

چه غذاهایی برای برطرف کردن نفخ و کوچک کردن شکم مناسب هستند؟

احساس ورم در معده و همچنین چربی های دوره شکم نه تنها از نظر جسمی ناراحت کننده است بلکه روی خلق و خو نیز تأثیر می گذارد.

در ادامه به بعضی از غذاهایی که برای برطرف کردن نفخ و همچنین کوچک کردن شکم مناسب هستند اشاره می کنیم.

 

.

برنج سبوس دار:
بعضی مواد غذایی به ویژه برخی کربوهیدرات ها یا غیرقابل هضم است یا به طور کامل در معده هضم نمی شود. این غذاها باعث تراکم گاز و در نتیجه نفخ می شود. به گفته متخصصان، برنج سبوس دار جایگزین مناسب نشاسته گندم و سیب زمینی به حساب می آید و به طور کامل در روده کوچک هضم می شود.
Doostiha.IR
موز:
نفخ همیشه مربوط به گاز معده نیست. مصرف سدیم بالا می تواند در این امر نقش داشته باشد. در بیشتر غذاهای به عمل آمده سدیم وجود دارد که آب را به خوبی جذب می کند. در حالی که پتاسیم می تواند نقش سدیم را خنثی کند.حفظ میزان پتاسیم و سدیم برای تعادل آب مهم است اگر به علت خوردن یک غذای شور دچار نفخ شده اید، برای ایجاد تعادل کمی موز به صبحانه خود اضافه کنید.
Doostiha.IR
ماست پرو بیوتیک:
مصرف منظم ماست پرو بیوتیک باکتری های مفید از جمله لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم را در روده افزایش می دهد که به هضم غذا کمک می کند.
Doostiha.IR
روغن کانولا:
کانولا بهترین روغن برای پخت و پز جهت داشتن قلبی سالم است،زمانی که محققان برزیلی بر روی موش های صحرایی یک رژیم غذایی حاوی روغن کانولا یا روغن سویا به مدت دو ماه استفاده کردند دریافتند که موشهایی که روغن سویا استفاده کردند در مقایسه با موشهاییکه که در رژیم غذایی خود روغن کانولا تغذیه کرده بودند حدود ۲۰ درصد چربی بیشتر در اطراف اندامهای شکم (که همچنین به عنوان چربی احشایی شناخته می شود) داشتند. در حالی که محققان دقیقا نمی توانند بگویند که افراد چه میزان روغن کلزا را باید در رژیم غذایی خود برای رسیدن به این اثراستفاده کنند، بر این باورند که کلزا حاوی مقادیر زیادی امگا ۳ است که باعث کاهش سطح انسولین می شود، که در نهایت موجب جلوگیری از ذخیره چربی بیش از حد در بدن می شود.
Doostiha.IR
لوبیا:
جایگزین کردن پروتئین های گیاهی مانند لوبیا با پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی، می تواند به سلامتی قلب شما بسیار کمک کند.
Doostiha.IR
در سال ۲۰۱۱ مطالعه پزشکان نشان داد چنانچه مدت شش ماه از یک رژیم گیاهی مناسب استفاده شود، کالری آن باعث می شود چاقی رو به تزاید افراد به خوبی کنترل شود و منجر به کم شدن وزن افراد مبتلا به دیابت شود. رژیم غذایی گیاهی باعث سوزاندن چربی بیش از حد شکم می شود. هان کالوا از پزشکان محقق در موسسه پزشکی بالینی و تجربی پراگ است، او در خصوص لایه اضافی زیر پوست که چربی نام دارد این سوال را مطرح می کند که، بهترین نوع پروتئین برای سلامت خود و محیط زیست چیست؟ که پاسخ آن را لوبیای سیاه عنوان می کند.
Doostiha.IR
شیر کم چرب:
شیر (و دیگر محصولات لبنی کم چرب) به شما در ساخت استخوان های قوی کمک خواهد کرد، اما اگر شما می خواهید کمر خوش تراشی داشته باشید نیاز به افزایش سوزاندن کالری عضلات خود برای رسیدن به آن خواهید داشت: در مجله ۲۰۱۱ مطالعه گروه تغذیه نشان می دهد، افرادی که شکمی مخروطی شکل و پر از چربی داشتند با استفاده از رژیمی که ۳۰ درصد کالری ناشی از پروتئین دارا بود، که شامل شش تا هفت وعده روزانه، لبنیات بود، در لاغر شدن از موفقیت بیشتری برخودار بودند. همچنین محققان گفته اند که پروتئین لبنیات، که دارای اسید آمینه لیوسین هستند، در تحریک تشکیل پروتئین های عضلانی (پر از چربی) جدید بسیار تاثیر گذار هستند، مثل بستنی.
Doostiha.IR
فلفل قرمز:
در مجله های اخیر در حوزه مطالعه تغذیه، نتیجه تحقیقات محققان هلندی از ۳۷۴ فرد در مورد غذاهایی که اغلب می خوردند بدین شرح بود:

آنها دریافتند که کسانی که رژیم های غذایی حاوی بتا کاروتن و لیکوپن استفاده کردند (فیتوکمیکال ها باعث درخشانی و قرمزی هویج، پرتقال و فلفل قرمز و گوجه فرنگی می شوند ) کمر و شکم کوچکتر و کم چربی تری دارند .محققان تصور می کننداز آنجا که بتا کاروتن و لیکوپن ها، جزو آنتی اکسیدان های قوی هستند، نسبت به ترکیبات مضر که باعث ذخیره سازی چربی در بدن می شوند مفید و پاکتر هستند. فلفل نیز که حاوی ویتامین C می باشد، مواد مغذی مورد نیاز برای سوزاندن چربی را دارا است.

 

منبع: پرندک

 

جادوی کلمات

رپورتاژ آگهی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات سیستم همکاری در فروش سبزگستر

خرید فروشگاه مسبی

نظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی