یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

گام بعدی برای تبلیغات: کره ماه!

کمپین تبلیغاتی یک شرکت ژاپنی، محصول نوشیدنی این شرکت با نام Pocari Sweat را به کره ماه می‌فرستد!
تبلیغات
در ۲۱ جولای ۱۹۶۹ نیل آرمسترانگ اولین مردی بود که پای بر کره ماه گذاشت. هم‌اکنون ۴ دهه از آن روز می‌گذرد و تا به امروز فقط ۱۱ نفر دیگر قادر به سفر به ماه شده اند. شی معلق و رازآلودی که با رنگ نقره‌ایش هر شب به دیدارش می‌ نشینیم به زودی تبدیل به مقصد بعدی شرکت‌های تبلیغاتی خواهد شد.


یک شرکت دارویی ژاپنی به نام Otsuka قصد دارد اولین شرکتی باشد که در ماه تبلیغ می‌کند. هدف، ارسال یک نوشیدنی انرژی‌زا برای ورزشکاران به جایی است که فقط ۱۲ نفر به آن گام گذاشته‌اند.


شرکت دارویی Otsuka یک نوشیدنی الکترولیت به نام Pocari Sweat ساخته است. طبق آنچه که در سایت Otsuka آمده، Pocari هیچ معنی خاصی ندارد و صرفاً به خاطر آوای خوبش انتخاب شده است.
Otsuka با شعار -چرا که نه؟- قصد دارد نوشیدنی مخصوص خود را در اوکتبر ۲۰۱۵ به مدار خارج از زمین ارسال کند. این نوشیدنی بر روی یک راکت گران قیمت به نام Falcon 9 rocket پرواز خواهد کرد که توسط شرکت SpaceX ساخته شده است. اگر همه چیز طبق نقشه پیش برود رباتی به نام Astrobotic این نوشیدنی را از فضاپیما خارج و بر سطح ماه قرار خواهد داد.


w640


این فعالیت شرکت Otsuka نشانگر این واقعیت است که برای خلاقیت و سرمایه‌گذاری های تبلیغاتی هیچ حد و مرزی وجود ندارد و ایده‌های بازاریابی و تبلیغات به‌قدری می‌توانند گستاخانه باشند که به سیاره‌های دیگر نیز فکر کنند.

مترجم: علی برهانی
منبع: اینجا

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد