دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

کاهش قیمت خودرو قطعی است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قیمت خودرو قطعی است و در صورتی که شورای رقابت در این خصوص سرپیچی کند از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.
فارس: رضا رحمانی امشب در حاشیه نشست با فعالان حوزه صادرات استان خراسان رضوی که در اتاق تعاون مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و شورای رقابت برای کاهش قیمت خودرو اظهار کرد: هفته گذشته جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور رئیس شورای رقابت برگزار شد و در این جلسه مدارک و مستندات در خصوص قیمت تمام شده خودرو به شورای رقابت ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا شورای رقابت نتایج به دست آمده از تحقیق و تفحص در حوزه خودرو را بررسی و نظر خود را در خصوص کاهش قیمت خودرو به این کمیسیون ارائه دهد.

رحمانی با تأکید بر اینکه کاهش قیمت خودرو قطعی است، خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه رئیس شورای رقابت پذیرفت که فرمول ارائه شده برای تعیین قیمت خودرو فرمول درستی نیست و مقرر شد تا طی دو هفته آینده شورای رقابت دلایل منطقی خود برای این افزایش قیمت را به این کمیسیون ارجاع دهد.

وی ادامه داد: در صورتی که شورای رقابت نتواند دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه دهد قطعاً نسبت به کاهش قیمت خودرو و اصلاح فرمول قیمت‌گذاری اقدام خواهد شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: به نظر بنده افزایش قیمت خودرو در شرایط کنونی که شاهد کاهش نرخ تورم هستیم هیچ مناسبتی ندارد و انتظار ما این است که شورای رقابت نسبت به کاهش قیمت خودرو اقدام و فرمول تعیین قیمت را اصلاح کند.

رحمانی در پایان تأکید کرد: در صورتی که شورای رقابت بدون دلیل منطقی نسبت به کاهش قیمت خودرو اقدام نکند، قطعاً از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

منبع:http://www.fardanews.com

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد