پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

جلوگیری از جوش زدن صورت بعد از تراشیدن ریش

پیشگیری از جوش صورت بعد از اصلاح مخصوص پسران و آقایان جوان! در بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن وحتی شکستگی مو در زیر می شوند...

پیشگیری از جوش صورت بعد از اصلاح مخصوص پسران و آقایان جوان!
در بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن وحتی شکستگی مو در زیر می شوند واز این بابت به دنبال راه حل هستند ،با رعایت چند نکته به راحتی می توان این مشکلات را حل کرد:
۱- نکته‌ی اول که مهم و قابل توجه است این است که بهتر و بهتر است که هنگام حمام کردن و یا پس از آن که صورت کاملا مرطوب است این کار را انجام دهید زیرا این رطوبت اولین و مهمترین اساس در جلوگیری از جوش زدن والتهاب آن است.
۲- در صورتی که حمام کردن مقدور نیست چندین بار صورتتان را با آب گرم وصابون بشویید تا نه تنها مرطوب شده بلکه با ترشح مقداری چربی لطیف تر وبرای اصلاح آماده تر خواهد شد.
۳- کف یا خمیر ریش ویا صابون مورد نظر تان را به حالت دورانی وماساژ به صورت بمالیدواز سمت پایین به بالا این کار را انجام دهید.
۴- افرادی که شان زیاد جوش می زند وبا جوشهای چرکی همراه است بهتر است از تیغهای یک بار مصرف برای هر بار اصلاح استفاده نمایند.
۵- پس از اصلاح وشستشوی آن تنها حوله را روی گذاشته وبرداشته وخشک کنید ومطلقا بر روی محکم نکشید.
۶- حتما از محلولهای بعد از اصلاح ویا به عبارتی آفتر شیو ها برای ضد عفونی کردن بعد از اصلاح استفاده کنید.
۷- در صورت جوش زدن در چند نوبت از صابونهای تری کلرو کروان که ضد جوش هستند استفاده کنید تا به مرور جوشها از بین بروند.
۸- اگر خشک و زبری دارید ،بعد از استفاده از آفتر شیو و ضد عفونی کننده ها حتما از کرمهای مرطوب کننده و به حالت دورانی وملایم روی بمالید.
۹- گاهی برای جهت اصلاح چه با تیغ وچه با ماشین میتوان قبل از آن از یک ماسک مرطوب کننده ی خوب که به راحتی می‌توانید در منزل تهیه کنید استفاده کرد و را برای اصلاح آماده ساخت که این ماسک عبارت است از : یک عدد تخم مرغ ویک قاشق چایخوری روغن زیتون که آنها را به خوبی با هم مخلوط کرده و می‌زنیم ،سپس با یک تکه پنبه این مخلوط را بر روی تا گردن خوب بمالید وبعد از ده دقیقه که خشک شد با آب ولرم بشوییدو سپس اصلاح کنید .

 

isatice.com

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی
http://www.persianv.com/pezeshk

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد