پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام شخصی..

دانلود کامل آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام شخصی..

با خرید ارجینال آثار موسیقی از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنید

تصویر این خواننده (فرزاد فرزین):
Farzad Farzin Shakhsi  دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام شخصی..

 

 

آلبوم «شخصی» با صدای «فرزاد فرزین» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم جدید «فرزاد فرزین» از صبح امروز، ۲۱ بهمن به صورت همزمان در تهران و شهرستان منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «شخصی» جدیدترین اثر فرزاد فرزین پس از آلبوم هایی چون «شراره»، «شوک»، «شانس» و «شلیک» است که این خواننده به بازار موسیقی کشور فرستاده است.

در این آلبوم هنرمندان و چهره های مختلفی فعالیت داشته اند که از جمله می توان به مهران خلیلی ، روزبه بمانی، حامد رجبی و مسعود محمدی، محمد شاکر، مهران عباسی، نوید سپهر، یاحا کاشانی، زهرا عاملی، بهروز علیاری و… اشاره کرد.
فرزاد فرزین پیش از انتشار این اثر در گفتگو با «موسیقی ما» گفته بود: «این آلبوم چه از لحاظ فرم و ساختار و چه از لحاظ چینش و ترانه ها، قطعا بیانگر فضا و نگرش جدید من در ادامه روند کاری ام است و احساس می کنم این تغییرات لازم بود. تقریبا همه ملودی های این آلبوم را خودم ساخته ام ولی قطعا در بخش تنظیم در این آلبوم حضور مهران عباسی ، مهران خلیلی ، نوید سپهر و محمد شاکر تاثیر گذار بوده است.»

برادران «بوشهری» تیزر آلبوم جدید فرزاد فرزین را کارگردانی و تدوین کرده اند و خوش ساخت بودن و سبک خاص تهیه و تولید این اثر باعث شد به شدت مورد توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد.

امور اجرایی این آلبوم را شرکت «آوای سوته دلان» (به مدیریت مهدی میرزا باقریان) بر عهده داشته است. این آلبوم تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

گفتنی ست کنسرت جدید «فرزاد فرزین» در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد و این خواننده در این اجرا قطعاتی ار آلبوم جدید خود را نیز به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

سایت «http://www.jazaab.ir» مثل همیشه از دوستداران موسیقی و مخاطبان این خواننده تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولفین اثر، از دانلود این آلبوم به صورت غیرمجاز پرهیز نموده و این اثر را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

 

 

لینک دانلود تمام آلبوم به صورت یکجا:

کلیک کنید

 

 

آموزش دانلود از سرور آپلود بوی:

مرحله اول      مرحله دوم         مرحله سوم 

 

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد