پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز جمعه 7 شهریور 1393

فروردین:

باید این فصل از زندگی را با جمع آوری اطلاعات آغاز کنید. امروز روز ملاقات ها، آشنایی های تازه، گپ زدن و خوش و بش است. ممکن است اطلاعات بحث انگیزی دریافت کنید و شاید بدست آوردن حقیقت در آن خیلی سخت باشد. مسافرت ها می توانندبا لحظات مفرح، تصادف و آشفتگی همراه باشند. حتی ممکن است به یک عشق با نگاه اول دچار شوید.

اردیبهشت:

 

امروز برای خرید لوازم آرایش، عطر، هدیه، لباس های جدید، و لوازم کامپیوتری است. هنگام تصمیم گیری، ممکن است فراموشکاری، نداشتن حضور ذهن، سادگی و نداشتن اعتماد بنفس دردسرهای زیادی برایتان ایجاد کنند. اگر در تردید هستید، نباید به هیچ توصیه ی تردید آوری گوش کنید.

خرداد:

شما اجتماعی و سبک بار هستید و ظاهرتان عالی است. زنان جذاب خردادی می توانند به راحتی در چرخه ی اجتماعی خود در مرکز توجه قرار گیرند. امروز ممکن است احساسا کنید علاقه ی زیادی به زندگی جدید دارید که می تواند با شعله عشقی ناگهانی، تغییر در دیدگاه، الهامات خلاقانه، و تمایل به تغییر محیط اطراف همراه شود.

تیر:

تیرماهی های تاثیر پذیر ممکن است به شدت به رمز و راز، مظنون بودن و چیزهای جذاب کشش پیدا کنند. ممکن است به گزینه های دیگری نیاز داشته باشید و شاید بخواهید حقایق و نظرات را با هم مقایسه کنید. شاید تمام روز را صرف یافتن اطلاعات اضافی درمورد موضوع مورد علاقه تان کنید.

مرداد:

شما برای کارهای جدید آماده هستید. مساله ی مهم این است که در توالی درستی شروع کنید. خطرناک است که به سرعت سبک زندگی، کشور محل اقامت یا وضعیت کاری خود را عوض کنید. قبل از شیرجه زدن به سمت همه چیز، کمی زمان را صرف مشاهده ی دیگران در شرایط مشابه کنید.

شهریور:

تردیدها و نگرانی ها ممکن است همه جا به دنبالتان باشند. این برای شما کاملا نرمال است و فقط ثابت کننده ی رویکرد هشیارانه تان به مسایل است. اگر هیچ کاری نمی کردید و فقط نشانه های خطر را نادیده می گیرفتید خیلی وشعیت بدتر می شد.

مهر:

 

امروز پر از شانس و ارتباطات لذت بخش است. زنان تحسین های جالب زیادی را می شنوند و چشم های زیادی به سمتشان می روند. در هر کاری که الان درگیرش هستید موفقیت در انتظارتان خواهد بود. ممکن است خارج خبرهای جدید یا یک پیشنهاد عالی دریافت کنید.

آبان:

ممکن است خود را در محیطی جدید بیابید یا برای خود یک هدف سخت دیگر در نظر بگیرید. قبل از عمل کردن برای آن، اطراف خود را ارزیابی کنید. روزی عالی برای سازکاری با محیط جدید است. هیچ بیانیه ی بلندی نداشته باشید و خیلی جدی، سرسخت و محتاط نباشید.

آذر:

 

فضای لذت بخش امروز شما را به یاد روزهای بیخیالی گذشته می اندازد. ممکن است در انتظار ارتباطات و مکالمات جدید و جالب باشید. امروز احتمال یک آشنایی ناگهانی رمانتیک وجود دارد. با این حال، همچنین ممکن است باز هم با ریاکاری، دروغ و دسیسه هایی روبه رو شوید.

دی:

تحولات سورپرایز کننده در شرایط، اطلاعات جالب، و آشنایی جدید در انتظارتان هستند. در میان همکاران ممکن است فردی جذاب دیده شود. شاید ارتباطات آنلاین داشته باشید. کارآمدی کار یا درمان شما بستگی زیادی به تواناییتان برای ایجاد یک مکالمه ی لذت بخش دارد.

بهمن:

 

فضای امروز پر از ارتباطات، ملاقات با مردم جدید و مکالمات کوتاه است. رازآلود بودن هم سحبتتان برایتان خیلی جذاب خواهد بود. توصیه نمی شود که درگیر فعالیت های شدید و سختی مصل کار فیزیکی، محاسبات دقیق، و ایجاد گزارشات شوید.

اسفند:

رفتار و احساسات شما پر از انعطاف پذیری، چند جنبه ای بودن، و تغییر پذیری هستند. ممکن است به سمت دسیسه کشیده شوید. امروز شرایط ظاهری مثل فضای ناآرام در خانه می توانند باعث شوند حقیقت را بپوشانید یا چهره ی خود را عوض کنید.



مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد