یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز شنبه 15 شهریور 1393
فال روز شنبه 15 شهریور 1393

فروردین:

اگر درگیر مکاتبات کاری، ثبت اسناد یا تبادل اطلاعات اخیر باشید روز نتیجه بخشی خواهید داشت. روز خوبی برای مکالمه داشتن، ملاقات و آموزش کارمندان است. به راحتی از عهده ی حجم زیادی کار بر می آیید اگر یک دستیار خوب و کاری داشته باشید.

اردیبهشت:

برای شما خیلی ساده است که امروز با دیگران زبانی مشترک پیدا کنید. حس تعقل شما همراه با داشتن رویکردی خلاقانه می تواند برگ برنده ی شما باشد. روز خوبی برای مسافرت، مطالعه، و آماده شدن برای تعطیلات است. کارهای ادبی نیز نتیجه بخش خواهند بود.

خرداد:

مشکلات خانه، و روابط خانوادگی و کاری در مرکز توجه شما قرار می گیرند. روز مهمی برای آنهایی است که در خانه کار می کنند یا درگیر مطالعه با مکاتبات هستند.

تیر:

امروز برای ملاقات با مردم جدید، مطالعه، مکاتبه یا مسافرت کردن است. ممکن است به فرد جالبی بربخورید که با وی حرف بزنید، یا یک کتاب به در بخور جالب بخرید (مثلا یک کتاب آشپزی). وقتی خوب است که به داروخانه، بیمارستان، یک لوازم التحریری یا غیره بروید.

مرداد:

ممکن است امروز به خرید بروید. می توانید با خیال راحت چیزهای جزیی بسیاری (دارو، وسیله، و قطعات)، کتاب، و وسایل ارتباطی بخرید. آنهایی که ماشین دارند بهتر است که حتما جعبه ی کمک های اولیه و جعبه ابزار ماشین را با خود همراه داشته باشند.

شهریور:

امروز ارتباط پذیری ویژگی برجسته ی شماست. در یافتن حرف های درست هیچ مشکلی نخواهید داشت. بااین حال، لزوما گفته هایتان تحت حمایت عملتان نیستند و به احتمال زیاد ترجیح می دهید که درمورد خودتان حرف بزنید.

مهر:

شرایط امروز برای مکالمات خصوصی و مکاتبات مخفیانه خوب است. حتی افرادی که اصلا کنجکاو نیستند نیز ناکهان به رازها و دسیسه های دیگران علاقه نشان می دهند. احساس مخفیانه ی روز ممکن است مهم تر ماهیت ظاهری آن باشد.

آبان:

ساخت یک پروژه جدید از پایه، اصلا معقول نیست. نباید چرخ را دوباره اختراع کرد. به جای آن از تجربه ی دیگران بیاموزید تا بتوانید انرژی خود را ذخیره کنید. برای بدست آوردن اطلاعات جدید از اینترنت استفاده کنید یا از کسی تقاضای توصیه هایی بکنید.

آذر:

ارتباطات به یک عنصر مهم در فعالیت های شما تبدیل می شود. از صحبت کردن با رییس، یا ملاقات حضوری با مشتری خود را پنهان نکنید. ممکن است مجبور شویدد مطالعه کردن، گسترش مشتری مداری خود، مشاوره کردن و کارهای اداری را بخشیاز برنامه ی خود کنید.

دی:

کارهایتان موفقیت آمیز خواهند بود اگر با فعالیت های شناختی، اطلاعاتی، تدریس یا فعالیت واسطه ای مرتبط باشند. روزی عالی برای شروع مطالعه، انجام مکالمات، مسافرت و همچنین آمادگی کامل برای این نوع فعالیت هاست.

بهمن:

امروز داشتن یک نقطه نظر انتقادی برای شما خیلی مفید خواهد بود. از بحث کردن درمورد موضوعات مشکل ساز نترسید، ولی در انجام این کار عمل گرا باشید (مثلا برای حل بعضی نقص ها). عمیقا روی اشتباهات خود کار کنید.

اسفند:

امروز حرف آخر مال شما نیست. اگثر شما یا باید کاملا با منطق دیگران موافقت کنید یا باید با داشتن آمادگی برای مصالحه کردن خود را با آنها سازگار کنید. اگر می خواهید همه چیز را ساده تر کنید، خودتان را به جای رقیبتان تصور کنید – در این صورت بحث ها و الهامات وی برایتان بیشتر قابل درک خواهند بود.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد