شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
بهترین شرایط برای تحصیل دانش آموزان فراهم شده است
خبرگزاری پانا:رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: باتلاش همه مسئولان بهترین شرایط برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شده است. . . .

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، مرتضی رئیسی در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه 2 رشت، با اشاره به این که امکانات برای سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان با سختی فراهم شده است، افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور بایستی از این امکانات و تجهیزات به خوبی برای ارتقاء سطح دانش استفاده کنند .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: از سخنان رهبری استنباط می شود که هزینه در آموزش و پرورش نتیجه ای مضاعف دارد .

وی با بیان این مطلب که تحقق منویات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه دست اندرکاران نظام است، تصریح کرد: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش فراهم کردن بهترین شرایط برای تحصیل دانش آموزان است .

رئیسی اخلاق مداری را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و بیان کرد:دانش آموزان بایستی در کنار افزایش سطح علمی و دانش به ارتقاء اخلاق و احترام متقابل توجه ویژه داشته باشند .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس با بیان نقش مهم معلمان در تربیت و تعلیم دانش آموزان اظهار کرد: معلمان نیز بایستی تلاش کنند تا حداکثر علم آموزی و افزایش سطح دانش را در دانش آموزان ایجاد کنند .

منبع:http://dornews.com/newsdetails.aspx?news=3580790 بازنشر : سایت تفریحی جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد