چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

فال روزانه 8 مهر ۱۳۹۳ جدید

 

فروردین:

همه چیز دارد بیشتر و بیشتر پرتنش می شود و گرایشتان به جنس مخالف دارد بیشتر میشود. به خاطر مسایل خصوصی و مالی، حسادت، پرخاشگری و غریزه ی مالکیت ممکن است در روابط شخصیتان وضعیت بغرنج شود.

اردیبهشت:

امروز اراده جنبه ی قوی شماست. یک ویژگی مثبت دیگرتان هم وفاداری است. طوری از منافع شریکتان دفاع می کنید که گویی منافع خودتان است. یکدندگی، پرخاشگری و احساساتی بودن بیش از حد و حساسیت نیز جنبه های منفی شما هستند.

خرداد:

در زندگی شما دیگر مسایل جزیی و تصادفات رخ نمی دهند. توصیه می شود که به شدت مراقب سلامتی خود باشید تا نگذارید بیماریتان مزمن شود. خوش گذرانی در اداره دیگر خطرناک نیست. در شرایط اخیر نیز این مسایل می تواند به مساله ی ای کاملا جدی تبدیل شود.

تیر:

سرگرمی های شما هزینه بر هستند. به شدت دوست دارید عزیزان خود را لوس کنید و همچنین می خواهید آنها را متنعم کنید. برایتان سخت است که در برابر تقاضای کودکتان برای خرید یک اسباب باز جدید یا لباس مقاومت کنید. وقتی از خانه دور می شوید سوغاتی یادتان نرود.

مرداد:

امروز حتی افراد آرام و کم حرف هم خلق و خویی قوی و شدید از خود نشان می دهند. نگذارید به بازیچه ای در دستان تمایلات خود تبدیل شوید. در غیر این صورت، خشم و تندخویی شما می تواند تمام دستاوردهایتان را از بین ببرد. روزی عالی است تا قراری خیلی خوب داشته باشید، ولی سعی نکنید که امروز معشوقه تان را به والدین معرفی ککنید یا تنهایی به بیرون بروید.

شهریور:

شرایط امروز به محدودیت خارجی نیاز پیدا می کنند، ولی درگیر محبت شدن را قدغن نکنید. این احساسات عمیق درونتان است که بیشترین تاثیررا روی کارها و تصمیماتتان دارد.. شاید درگیر احساساتی عجیب یا ایده ای خلاقانه و محضر باشید.

مهر:

مسایل خیلی به اراده ی شخصی شما بستگی ندارند. فقط مرتب برای خود تکرار کنید که همه چیز خوب است و می توانید قطعا با تمام دردسرها مقابله کنید. امروز هنگام درگیری با امور مالی مراقب باشید، و در صورت امکان از تعهدات پرخطر و تملکات برنامه ریزی نشده دور بمانید.

آبان:

یاد بگیرید که بر احساسات خود غلبه کنید. مسئولیت های خود را بر گردن دیگران نیندازید. چه پروژه تان موفق شد چه شکست خورد، همه چیز مسئولیتش با شما خواهد بود. مراقب این باشید که بطور تکانشی عمل نکنید و نگذارید خلق و خو، احساسات و آرزوهایتان بر اعمال شما کنترل داشته باشند.

آذر:

انرژی کافی دارید که به هر چه می خواهید برسید. الهامات قوی ترس هایتان را پس می زنند (که تحسین برانگیز است) و غریزه ی محافظت از خود شما را از کار می اندازند (که می تواند خطرناک باشد). سعی کنید بین بی احتیاطی و شجاعت حالت میانه ای را اختیار کنید.

دی:

جدی ترین خطری که امروز وجود دارد نداشتن کنترل بر خود است. ممکن است تحت فشار یا تحت کنترل تمایلات قدیمی خونسردی خود را از دست بدهید. مطلوب نیست که بدون محافظت کامل دوستان جدید پیدا کنید، برای وام ثبت نام کنید یا معامله داشته باشید و یا ماجراهای صمیمی آغاز کنید.

بهمن:

امروز رقابت شدید می شود و ممکن است مشاجره ی مستقیم بر سر کار یا دیگر منافع اجتناب ناپذیر شود. تظاهر مهارت ها و قدرت های رقیبتان شاید اعتماد به نفس شما را تضعیف کند. اگر در این دو طرف جبهه یک مرد و یک زن باشند هم شرایط خیلی پرتنش تر خواهد بود.

اسفند:

برنامه ی شما بی عیب و نقص است، ولی به خودی خود نمی تواند محقق شود. وقت آن رسیده که روی یک مرحله ی ضروری دیگر پیاده سازی آن کار کنید. برای این کار، شاید به شهامت، خلاقیت، داشتن منابع، اراده، کار شدید و پشتکار نیاز پیدا کنید.

 

 

سایت تفریحی جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام داداش خوبی
    اگه اهل تبادل و تبلیغی یا اگر کار گرافیکی بلدی تو لای ادم کن داداش صحبت کنیم مهمه ایدیتو برام تو نظرات وبم بزار

    پاسخ : سلام

    متشکرم

    فعلا دارم روی قالب سایت کار می کنم سعی می کنم تبادل نکنم تا آماده بشه
    بله

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد