شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

نکاتی مهم درباره جراحی پلاستیک

این روزها جراحی های پلاستیک و ترمیمی از یک خواسته لوکس و دست نیافتنی به یک نیاز فردی، اجتماعی تبدیل شده اند.

بهتر است این گروه از افراد اصلا جراحی زیبایی انجام ندهند

چه کسانی از جراحی پلاستیک پشیمان می شوند؟

لحظه نما:این روزها جراحی های پلاستیک و ترمیمی از یک خواسته لوکس و دست نیافتنی به یک نیاز فردی، اجتماعی تبدیل شده اند.

برنامه های تلویزیونی و مطالب رسانه ها همگی شما را به زیبایی و تناسب بیشتری دعوت می کنند. اما آیا همه ما کاندیدای جراحی پلاستیک هستیم؟ آیا شما با کسانی برخورد داشته اید که از جراحی قبلی خود ناراضی یا پشیمان هستند؟ صد البته که در جراحی علم تجربه و هنر جراح و مراقبت بیمار بسیار اهمیت دارد. ولی مطلب مهمی است که باید بدانید و آن این است، چه کسانی نباید مورد عمل جراحی پلاستیک قرار بگیرند؟ دکتر مازیار کرم نژاد، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) خواندن و مطالعه این مقاله را به تمامی همکاران عزیز و همین طور شما که در مرحله تصمیم گیری برای جراحی هستید توصیه می کند.

چه گروهی کاندیدای مناسب اعمال جراحی زیبایی نیستند؟

نخستین گروه: گروهی است که جراحی مورد درخواست بنا به شرایط علمی به صلاح شان نیست. مثل گذاشتن پروتز سینه در دختران کم سن و سال یا جراحی کشیدن پوست صورت در خانم هایی که جوان هستند و مطمئنا تاثیر چندانی بر آن ها نخواهد داشت. بنده اغلب برای این گونه مراجعان حتی الامکان علت علمی نظرم را توضیح می دهم، خوشبختانه در صورت منطقی بودن این دسته افراد کنار گذاشتن جراحی را می پذیرند.

دومین گروهی: که جراحی پلاستیک ابدا به صلاح آن ها نیست افرادی هستندکه انتظارات رویاگونه و غیرواقعی از جراحی دارند، کسانی که فکر می کنند جراحی پلاستیک می توان زندگی آن ها را تغییر بدهد یا از شکست در ازدواج شان جلوگیری می کند و کسانی که همراه خود عکسی دارند و می خواهند شبیه آن شوند از این دسته هستند، این انتظار از جراحی بسیار غیرمنطقی و رویایی است.

سومین گروه: کسانی هستند که برای راضی کردن فرد دیگری یا به اجبار به جراحی پلاستیک تن می دهند، متأسفانه جراحی از روی دلبستگی اغلب به شکست می انجامد.

گروه چهارم : کسانی که می خواهند عیبی را برطرف کنند که به نظر دیگران نمی آید و آنقدر کم و ناچیز است که جراحی تاثیر زیادی بر آن نمی گذارد، مثل کسانی که فکر می کنند بینی آن ها نیاز به جراحی دارد، در صورتی که عیب بینی آن ها قابل چشم پوشی است یا کسانی که اصرار می کنند پلک ها یا ابروهای شان غیرقرینه است ولی دیگران در مورد آن ها چنین نظری ندارند.

گروه پنجم : گروهی هستند که نمی توانند اعتیاد به دخانیات یا سایر مواد را به راحتی و در کوتاه مدت ترک کنند.

اگر شما در حال تصمیم گیری برای جراحی زیبایی هستید و در یکی از گروه های فوق قرار دارید حتما جراحی را فراموش کنید یا اگر کسی را می شناسید که این شرایط را داراست و قصد جراحی زیبایی را دارد حتما او را منصرف کنید. متاسفانه مواردی که ذکر کردم به احتمال بسیار زیاد بعد از جراحی ناراضی خواهند بود. همچنین لازم به ذکر است قبل از مبادرت به انجام هر عمل زیبایی با یک جراح متبحر و کارآمد حتما مشاوره کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد