چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

دوربین RE شاهکار جدید اچ تی سی

به همراه معرفی گوشی هوشمند دیزایر مخصوص گرفتن سلفی، اچ تی سی اولین قدم هایش را برای اینکه خود را به چیزی بیش از یک تولید کننده تلفن همراه هوشمند تبدیل کند برداشته است و RE را تولید کرده است.
مجله خبری لحظه نما:انتظار چه چیزی را داشتید ؟ یک ساعت هوشمند؟
به همراه معرفی گوشی هوشمند دیزایر مخصوص گرفتن سلفی، اچ تی سی اولین قدم هایش را برای اینکه خود را فراتر از یک تولید کننده تلفن همراه هوشمند بدل کند برداشته است و دوربین RE را تولید نموده است.
این دوربین کوچک شبیه پریسکوپ برای این طراحی شده تا دیگر زندگی را از صفحه نمایش دوربین تان مشاهده و ضبط نکنید و خودتان آن را تجربه کنید.
از نظر فنی این وسیله یک لنز f2.8 به همراه زاویه چرخش 146 درجه ای و یک سنسور CMOS، 16 مگاپیکسلی در پشت آن وجود دارد. این سنسور بیشتر از آن چیزی است که به طور معمول در گوشی های هوشمند خواهید یافت اما برای دوربین های رایج در حد معمول است.
لوله عمودی که پایه ی لنز است این امکان را به شما می دهد تا به راحتی دوربین را هنگام فیلم برداری یا عکاسی در دست نگه دارید برخلاف وضعیتی که با گوشی داشتید. انگشت شست شما به طور طبیعی بر روی پیچی قرار می گیرد که یک دکمه روی آن تعبیه شده است.
هنگامی که این دکمه را فشار دهید یک عکس 16 مگاپیکسلی (یا اگر با فرمت 16:9 کار کنید، 12 مگاپیکسلی) خواهید گرفت. اگر دکمه را فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید شروع به فیلم برداری با کیفیت 1080p  یا 720p می کند. دکمه دیگر در زیر لنز به شما این امکان را می دهد تا روی دور آهسته فیلم برداری کنید.
شاید جالب ترین قسمت طراحی این وسیله، چیزی است که وجود ندارد، دکمه روشن/خاموش.


داخل این وسیله سنسور های لمسی قرار دارد و هنگامی که آن را لمس کنید روشن می شود. این یکی از مهمترین مزایای این وسیله نسبت به تلفن همراه است. هیچ نیازی به بازکردن قفل یا اجرای برنامه ی خاصی نیست. تنها آن را بر می دارید و دکمه را می زنید.
صفحه نمایشی وجود ندارد بنابراین باید به این مسئله عادت کنید که البته با توجه به لنز با زاویه بسیار گسترده کار مشکلی نیست. با این حال اگر نیاز داشتید تا آنچه را که عکس می گیرید ببینید می توانید به صورت بی سیم دوربین را به گوشی هوشمندتان متصل کنید.
دوربین RE اچ تی سی از طریق بلوتوث و وای فای به گوشی شما متصل می شود. برنامه Re را اجرا کنید ( درحال حاضر برای آندروید موجود است و در اواخر امسال برای iOS نیز ارائه خواهد شد) و فرایند اتصال را از طریق وای فای آغاز نمایید. هنگامی که این دو وسیله به هم متصل شدند می توانید دوربین را کنترل کنید، تماشا کنید یا عکس رد و بدل کنید و تنظیمات را تغییر دهید. با برنامه این دوربین می توانید یک حالت عکس مدت دار را نیز فعال کنید تا بتوانید یک سری عکس را در یک دوره از زمان بگیرید. (خودتان تعداد عکس و مدت زمان را تعیین می کنید) و بعدا آنها را تبدیل به فیلم کنید.
هنگامی که از دوربین استفاده نمی کنید اما همچنان در نزدیکی گوشی شما قرار دارد بلوتوث به عنوان یک روش که به باتری کمی نیاز دارد برای حفظ اتصال دو وسیله مورد استفاده قرار می گیرد.


درمورد گزینه های موجود برای پایه، یک سه پایه استاندارد در پایین آن وجود دارد. با این حال یکی از نمایندگان اچ تی سی گفته است درحالی که پایه های خیلی متنوعی موجود نخواهد بود اما یک پایه فرمان دوچرخه ای مخصوص این دوربین به بازار عرضه خواهد شد.
به همراه 3 پایه ته دوربین یک پورت میکرو USB و جای کارت حافظه در آن وجود دارد. یک کارت 8 گیگ نیز بر روی آن است اما دوربین، کارت های تا 128 گیگ را نیز پشتیبانی می کند.
به گزارش مجله خبری لحظه نما با وجودی که اچ تی سی این دوربین را بیشتر دوربین سبک زندگی معرفی کرده است تا دوربینی برای فعالیت های اکشن و ورزشی اما بدنه ی آن تا 1 متر به مدت 30 دقیقه زیر آب دوام می آورد. در واقع این دوربین می تواند در یک طوفان یا زیر آب استخر هم برای شما کار کند.


به گفته اچ تی سی، باتری این وسیله حدود 1 ساعت و نیم برای فیلم برداری 1080p و 1000 عکس کفایت می کند. البته این مدت زمان برای عدم استفاده از وای فای است در واقع ایده اصلی طراحی این وسیله این است که از جیب تان بیرون بیاورید و یک کلیپ کوتاه یا چند عکس بگیرید.
دوربین Re اچ تی سی در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر به آمریکا و در نوامبر به بریتانیا خواهد آمد قیمت آن حدود 199 دلار در آمریکا و حدود 160-170 پوند در بریتانیاست.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد