شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

راه ساده درمان ریزش مو با طب سنتی

سلامت و درمان - طب سنتی

به نام خدا - برای ریزش مو راههای مختلفی بیان شده است در ادامه می توانید نظر یک متخصص طب سنتی را هم بخوانید.


علی حسینی در مورد درمان ریزش مو گفت: یکی از دلایل ریزش مو، مشکلات گوارشی و یبوست است که درمان آن مصرف خاکشیر، روغن زیتون و پرهیز از مصرف چای و سرخ کردنی هاست.

وی ادامه داد: گاهی نیز به دلیل کم خونی مو ریزش پیدا می‌کند در این صورت بهتر است کم خونی درمان شود.مصرف داروهای اعصاب و هورمونی نیز ریزش مو را افزایش می‌دهد.اگر دلیل ریزش مو ریشه روانی و عصبی دارد مصرف گل‌گاوزبان،جوشانده به لیمو و شربت بادام توصیه می‌شود.

این متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه عامل ارثی نیز باعث ریزش مو می‌شود، گفت: دلیل دیگر ریزش مو استفاده از مواد شیمیایی مثل شامپو و صابون است که به جای آن گل سرشور و صابون زیتون توصیه می‌شود یا به دلیل خوردن غذاهای مانده و فاسد است.

حسینی تصریح کرد: در طب سنتی استفاده از سدر و حنا برای درمان ریزش مو توصیه می‌شود چون این گیاهان دارویی خاصیت ضد قارچ دارند و التهاب ناشی از ریزش مو را کاهش می‌دهند.

وی افزود: استفاده از رزماری نیز به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.این گیاه علاوه بر افزایش خونرسانی و پیشگیری از ریزش،به رشد مو کمک می‌کند.

این متخصص طب سنتی گفت: گیاهان بابونه و آویشن نیز خاصیت ضد ریزش مو دارند چون این گیاهان نیز ضد باکتری و قارچ هستند.استفاده از گیاه نخل مرداب نیز به کاهش ریزش مو در مردان کمک می‌کند.

منبع : فارس

بازنشر : سایت جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد