چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

حلقه ازدواج بازیگران زن ایرانی + تصاویر

حلقه ازدواج بازیگران زن ایرانی + تصاویر

حلقه پهن خانم نیوشا ضیغمی پر از نگین است. در ادامه حلقه های ازدواج بازیگرانی چون ریما رامین فر، نیلوفر خوش خلق، ویشکا آسایش و همسر شهاب حسینی را مشاهده می کنید.

بازدید : 50847 نفر

 

به همین بهانه‌ها به سراغ بازیگران مشهور رفتیم تا ببینیم آنها در انتخاب حلقه ازدواج خود چه ریزه‌‌کاری‌هایی را در نظر گرفته‌اند.


 یک حلقه کاملا اشرافی

نیوشا ضیغمی و همسرش

حلقه پهن خانم نیوشا ضیغمی پر از نگین است و درخشندگی آن بیش از هر چیز روی دست‌‌های او جلب توجه می‌کند؛ حلقه‌‌ای سفید که روی آن کمی حالت حصیری دارد و گوشه‌های برجسته‌ آن نیز ترکیب آن را کامل می‌کند. حلقه‌ای که همه آن را می‌پسندند.


گلبرگ‌هایی به دور انگشت  

امین حیایی و همسرش

حلقه ازدواج خانم نیلوفر خوش‌خلق به گونه‌ ای است که انگار گلبرگ‌های ریز طلای سفید دور تا دور انگشت او را احاطه کرده‌ است؛ گلبرگ‌هایی که درون هر کدام نگینی وجود دارد تا درخشندگی خاصی به آن بدهند.



 از طرفداران طلای زرد است

ریما راکین فر و همسر و پسرش

گویا خانم ریما رامین‌فر از آن دسته کسانی هستند که به طلای زرد بیش از سفید علاقه دارند؛ حلقه ازدواج ایشان حالتی گرد و کروی دارد و شکاف میان آن، حلقه را از سادگی درآورده است.


حلقه‌ای پهن و چند وجهی

ویشکا آسایش و همسر و فرزندش

حلقه خانم ویشکا آسایش هم تقریبا ساده، پهن و بدون نگین است؛ البته پرداخت‌هایی روی آن انجام شده‌ که زیبایی آن را دو چندان می‌کند، مثلا ۳ برآمدگی نواری روی آن وجود دارد که انگار حلقه را به ۲ بخش تقسیم کرده‌اند.


 سراغ نگین‌دار نرفته‌اند

شهاب حسینی و همسرش

حلقه ازدواج خانم پریچهر حسینی چندان پر تجمل نیست؛ حلقه‌ای پهن از طلای سفید که با پرداخت طرح نگین را روی آن درآورده‌اند؛ حلقه‌ای سنگین که کاملا مناسب یک خانم با شخصیت است.


بی‌آلایش و به دور از هرگونه تظاهر

لیلا حاتمی و همسر و فرزندانش


حلقه خانم لیلا حاتمی یک رینگ ساده زرد است، آنقدر ساده و باریک که شاید باید برای دیدن آن کمی بیشتر به انگشتان او نگاه کرد؛ همین حلقه ساده می‌‌تواند نوع شخصیتش را به خوبی نشان دهد؛ بی‌آلایش و به دور از هرگونه تظاهر.


نقوش سنتی با تزئینات مروارید

لاله اسکندری

اگر تا به حال کمی کارهای جنبی خانم لاله اسکندری را دنبال کرده ‌باشید، احتمالا می‌‌دانید به هنر دست وظریف‌ کاری‌های آن اهمیت زیادی می‌دهد؛ حلقه‌ای که وی به دست دارد به دور از این ذهنیت نیست؛ حلقه‌ای با نقوش سنتی که ۲ یا ۳ مروارید کوچک، زینت بخش آن شده‌ است

منبع : هنگام نیوز

بازنشر : سایت جادوی کلمات

http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد