پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 22 توسط 5 نفر)

دانلود فیلم سینمایی جمشید و خورشید با کیفیت عالی و با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن ایران باستان جمشید و خورشید به کارگردانی بهروز یغماییان

انیمیشن «جمشید و خورشید» با صدای بازیگران مشهور ایران

.:: آنونس فیلم اضافه شد ::.

| دانلود با لینک مستقیم و رایگان از سرور سایت |

 ” بزودی در جادوی کلمات / معرفی “

دانلود رایگان کارتون و انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید

دانلود فیلم جمشید و خورشید با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان

منتشر کننده ی فایل : گروه فارسی موزیک

موضوع : فیلم کودک و نوجوان / انیمیشن / تاریخی

فرمت : Mp4

حجم : – مگابایت

مدت زمان : – دقیقه

زبان : فارسی

سال ساخت : ۱۳۸۳

سال انتشار : ۱۳۹۳

محصول : ایران

کارگردان : بهروز یغماییان

صداپیشگان: پرویز پرستویی (منجم ، کارام)، امین حیایی (جمشید)، ترانه علیدوستی (خورشید)، رامبد جوان (ماهان)، حبیب رضایی (آبا)، چنگیز جلیلوند (حاکم)، ثریا قاسمی (ندیمه)

خلاصه داستان : در گذشته های دور و در گوشه ای از سرزمین پهناور ایران، گروهی از شاه زادگان به خواستگاری خورشید دختر پادشاه می آیند تا شایسته ترین آنها انتخاب و داماد و وارث تاج و تخت پادشاه شوند. منجم دربار که سالهاست عاشق دختر پادشاه است ، خورشید را دزدیده و او را به سرزمینی دور می برد. جمشید برای نجات خورشید به جنگ با منجم می رود و . . .

توضیحات و اخبار این اثر : انیمیشن «جمشید و خورشید» بعد از ۱۰ سال به کارگردانی بهروز یغماییان اکران شد. داستان «جمشید و خورشید» که به ایران باستان برمی‌گردد، دومین انیمیشن بهروز یغماییان است. فیلم انیمیشن «جمشید و خورشید» چهار ترانه دارد که داستان فیلم را تعریف می‌کند. «جمشید و خورشید» بعد از «خورشید مصر» به کارگردانی بهروز یغماییان، «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی و «رستم و سهراب» به کارگردانی کیانوش دالوند چهارمین انیمیشن بلند در ایران به شمار می رود. پخش انیمیشن «جمشید و خورشید» بر عهده ی هدایت فیلم است. انیمیشن «جمشید و خورشید» دیپلم افتخار بهترین فیلم از نظر هیات داوران بیستمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را کسب کرده است.

 

 
با پوزش ؛ بزودی لینک دانلود در سایت جادوی کلمات

Animation Animation Jamshid Va Khorshid download Animation & Cartoon Irani Download Free Animation Jamshid Va Khorshid Jamshid Va Khorshid امین حیایی در انیمیشن جمشید و خورشید انیمیشن تهران 1500 انیمیشن جمشید و خورشید با صدای پرویز پرستویی و رامبد جوان انیمیشن جمشید و خورشید پرویز پرستویی انیمیشن خورشید مصر انیمیشن رستم و سهراب بهروز یغماییان ترانه علیدوستی در انیمیشن جمشید و خورشید ثریا قاسمی در انیمیشن جمشید و خورشید جمشید و خورشید جمشید و خورشید انیمیشن جمشید و خورشید دانلود دانلود آنونس انیمیشن جمشید و خورشید دانلود انیمیشن جمشید و خورشید دانلود انیمیشن جمشید و خورشید با حجم کم و پایین دانلود ترانه های انیمیشن جمشید و خورشید دانلود رایگان انیمیشن جمشید و خورشید با کیفیت عالی دانلود رایگان انیمیشن و کارتون جمشید و خورشید با حجم کم دانلود فیلم انیمیشن تاریخی ایران باستان دانلود فیلم جمشید و خورشید دانلود فیلم سینمایی جمشید و خورشید با لینک مستقیم دانلود نسخه کم حجم انیمیشن سینمایی جمشید و خورشید دانلود نسخه کم حجم کارتون انیمیشن جمشید و خورشید دانلود کارتون انیمیشن های بهروز یغماییان دانلود کارتون جمشید و خورشید دانلود کارتون و انیمیشن جمشید و خورشید به کارگردانی بهروز یغماییان دوبلورهای انیمیشن جمشید و خورشید رامبد جوان در انیمیشن جمشید و خورشید فیلم جمشید و خورشید فیلم کودک و نوجوان پرویز پرستویی پوستر انیمیشن جمشید و خورشید کارتون جمشید و خورشید http://jadoykalamat.ir/1393/12/03/5812

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد