چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 3 توسط 0 نفر)

 

آیا میدانید مخترع پاپ آپ کیست؟شاید شما هم از تبلیغات پاپ آپ خسته و کلافه شده باشید.ولی مخترع پاپ آپ قصد آزار مردم را نداشته و با نیت خیر پاپ آپ را اختراع کرده است.تا کاربران اینترنتی زیاد از تبلیغات خسته نشودند ولی همه چیز برعکس از آب درآمد.

سال های زیادی از زمان شروع آگهی های پاپ آپ می گذرد. ایتن زاکرمن که در سایتی به نام Tripod کار می کرد, کد اصلی آگهی های پاپ آپ را در سال های ۱۹۹۴-۱۹۹۹ نوشته است.

او می گوید در فضای تبلیغاتی اینترنتی بود که برایش موقعیت خاص در ساختن منوهای پاپ آپ مهیا شد. در واقع یک کمپانی بزرگ ماشین سازی از او فضای تبلیغی را در صفحات اینترنتی خریداری کرده و همین خریدار از اینکه تبلیغ او با محتوای سایت, قاطی بشود, نگران بوده است. این مسئله باعث شده تا زاکرمن چاره ای بیندیشد. او کدی را نوشت که تبلیغ را در صفحه ی متعلق به خود باز کند و از محتوای سایت جدا شود.

حالا بعد از گذشت تقریبا ۲۰ سال, زاکرمن از بد بودن اختراع خود آگاه شده و بابت آن از دنیای اینترنت عذر خواهی کرده و می گوید: من متاسفم, نیت واقعی ما خیر بود.

از نظر او روش ابداعیش موجب می شد تا تبلیغات, چشمان بیننده را آزار ندهد و همه ی تبلیغات جداگانه باز شوند. اما اینطور نشد و همه ی تبلیغات پاپ آپ با یک کلیک در پنجره های پشت هم می توانند باز شوند و بستن این پنجره ها برای کلافه شدن کاربر کافیست.

اما امروزه مرورگرهای متفاوت با بلاک کننده های مختلف این نوع تبلیغات را کنترل می کنند.

منبع:کافه فردا

           
 آزار اذیت پاپ آپ,تبلیغات بازشو,زاکر من کیست,  مخترع پاپ آپ,  حذف پاپ آپ,سازنده پاپ آپ کیست, عذر خواهی زاکر من,  سازنده پاپ آپ, عذر خواهی زاکرمن,مخترع تبلیغات پاپ-آپ از دنیای اینترنت,قصد سازنده پاپ آپ, زاکر من,  چه کسی پاپ آپ را ساخت, پاپ آپ     

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد