یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 2 توسط 0 نفر)

تهدید یا ایستادگی

یکی از دلایل تحسین همیشگی شلوار جین ، مقاومت بالای آن است. لباس بشور و بپوشی که گاهی سال ها با شما همراه است اما همین جنس مقاوم و با استقامت آسیب رسان است. در شلوارهای جین امکان تبادل هوا وجود ندارد ، در نتیجه شانس رشد قارچ ها افزایش پیدا می کند. محیطی تاریک و مرطوب در کشاله ران شما ایجاد می شود که باکتری ها می توانند رشد کنند. اگر تا کنون دچار خارش موضعی در کشاله ران تان شده اید ، با حذف شلوار جین و جایگزین کردن شلوارای نخی ، این مشکل شما رفع می شود. به همین دلیل بهتر است برای میزان پوشیدن شلوار جین خود چرتکه بیندازید ؛ به ویژه اگر شاغل یا دانشجو هستید ، ساده ترین توصیه این است که به طور دائم از شلوار جین استفاده نکنید. این توصیه را در روزهای آینده که هوا به سمت گرمی می رود ، جدی تر بگیرید چون میزان تعرق بدن بالا می رود و مشکلات گفته شده شدت پیدا می کنند.

راهنمای خرید

مجله خبری لحظه نما:توصیه کلی برای خرید شلوار جین این است که هنگام خرید نمونه ای کاملا تنگ بخرید چون این جنس به تدریج جا باز می کند اما این نکته درباره ران شلوار صدق پیدا می کند و زمان ، تغییری در کمر شلوار ایجاد نمی کند ؛ بنابراین زمان خرید ، شلواری نخرید که دکمه آن به سختی بسته می شود. این تنگی عوارضی هم برای سلامت شما دارد. دکتر پیمان ادیبی ، فوق تخصص گوارش می گوید : « تنگی لباس ، مشکل ریفلاکس یا برگشت غذا از معده به مری را تشدید می کند ، یعنی باعث ترش کردن غذا و برگشت اسید به خصوص بعد از غذا خوردن می شود. بنابراین یکی از توصیه هایی که ما به بیماران مبتلا به ریفلاکس به خصوص کسانی که اختلالاتی در دستگاه گوارش دارند ، می کنیم این است که لباس های تنگ نپوشند و کمربندشان را سفت نبندند تا فشار داخل شکمی شان زیاد نشود ».

مدل به مدل فرق می کند

می توان برای همه شلوار جین ها حکم کلی صادر کرد. میزان خطرناک بودن شلوار جین به مدل انتخابی شما هم بستگی دارد. پر خطر ترین انتخاب ، شلوار جین های تنگ هستند که در سال های اخیر هم بازار گرمی داشتند. این مدل شلوار جین به راحتی می تواند باعث عفونتمثانه در خانم ها بشود. همیشه در اطراف مقعد ، باکتری هایی وجود دارند که در اثر اصطکاک لباس به طرف واژن حرکت می کنند و چون مجرای ادراری خانم ها کوتاه است ، خیلی سریع باعث عفونت ادراری می شوند. این اصطکاک در شلوار جین های تنگ به مراتب بیشتر از سایر شلوارهاست. به همین دلیل استفاده از شلوار جین های تنگ را به مهمانی ها و دورهمی ها اختصاص دهید و برای استفاده روزمره سراغ مدل های دیگر بروید. شلوار جین « بوت کات » به دلیل تنگ بودن در ناحیه ران ، همین مشکلات را برای شما به وجود می آورد اما شلوار جین راسته که برش آزادتری دارد ، انتخاب سالم تری است. اما مطمئن ترین انتخاب ، بالا گشاد هستند و به تدریج تنگ می شوند. فرم کلاسیک شلوار جین یکی از سالم ترین مدل ها برای این جنس شلوار است.

منبع: مجله خبری لحظه نما - سایت جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد