دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 3 توسط 0 نفر)

 

عروسی به سبک مشکی و طلایی مد 2015

همین که اسم عروسی می آید همه به فکر رنگ سفید می افتند و اغلب تصوری از یک عروسی با تم رنگی متفاوت ندارند. درحالی که امروزه معروف ترین متخصصان تشریفات و برگزارکنندگان عروسی بر استفاده از تم های رنگی متفاوت در مراسم ازدواج تاکید ویژه ای دارند. در این مطلب قصد داریم به شما نشان بدهیم که چطور با رنگ های طلایی و مشکی در روزعروسی تان جشنی زیبا خلق کنید.

 

عروسی به سبک مشکی و طلایی مد 2015

 

 ظروف درخشان

 به راحتی می توانید با اضافه کردن اندکی رنگ طلایی به ظروف سفید معمولی جلوه ای ویژه به آنها دهید. گل دان های ساده و سفید خود را با استفاده از رنگ طلایی مخصوص تزئین کنید و سپس آنها را با رز سفید، ارکیده و گل های دیگری که دوست دارید پر کنید.

 

عروسی به سبک مشکی و طلایی مد 2015

 

چیدمان میز

چقدر این طراحی زیباست! اگر با دقت به جزئیات چیده شده روی میز نگاه کنید می بینید که همه چیز از ترکیب رنگ مشکی و سفید و طلایی تشکیل شده اند. جاکارتی زیبایی که روی آن کارتی با تصویر الماس مشکی به چشم می خورد یک قطعه نقره ای بوده است که با استفاده از متد بالا به رنگ طلایی درآمده است. شما همچنین می توانید نام هر کس را بر روی روبانی نوشته و آن را به دور دستمالی که درون ظرف قرار دارد بپیچید.

 

عروسی به سبک مشکی و طلایی مد 2015

 

سبک خود را داشته باشید

خبر ازدواج تان را با دعوت نامه هایی که به سبک آرت دکو تزئین شده اند، پخش کنید. می توانید رنگ هایی که برای عروسی در نظر گرفته اید را درون کارت دعوت بیاورید. همچنین روی آن را یک گره کراواتی هم بزنید تا بیشتر از همیشه رسمی بودن مراسم تان را نشان دهد.

 

 شیک باشید

لباس تان را با زیورآلات گرافیکی ست کنید و با یک تیپ «فرش قرمزی» وارد مراسم شوید.

 

عروسی به سبک مشکی و طلایی مد 2015

 

جرات و جسارت داشته باشید

 

دسته گلی بزرگ پر از گل های زیبا انتخاب کنید و با دو روبان بزرگ به رنگ مشکی و سفید ببندید. این دسته گل که از ارکیده سفید، گل های ارغوانی و قرمز تهیه شده، بسیار فریبنده است.

 

 منبع:پارس ناز

رسانه جادوی کلمات

http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد