چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

 

موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: نماهنگ سریال «شهرزاد» با صدای «محسن چاوشی» خواننده بنام و پرهوادار موسیقی پاپ کشورمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، چاوشی برای سریال «شهرزاد» سه قطعه خوانده که آهنگسازی آثار برعهده خود چاوشی بوده و بهروز صفاریان نیز تنظیم کننده قطعات است.

هنرمدانی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان در این سریال به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی و سرمایه گذاری سید محمد هادی رضوی و سید محمد امامی از ۲۰ مهر در شبکه پخش نمایش خانگی و سامانه فیلم نت توزیع می شود.

شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «محسن چاوشی» نیز چندی پیش از مرز هشتاد هزار مخاطب گذشت، شما هم اگر جزو علاقه مندان این خواننده پاپ هستید، می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری وی، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv chavoshi به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۲۷ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی چاوشی را دریافت نمایید.

 

+قطعه همخواب با صدای «محسن چاوشی»

 

مبنع: موسیقی ایرانیان

بازنشر : رسانه جادوی کلمات

 


 

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام دوست خوبم .. وقتت بخیر و شادی باشه .. دستت درد نکنه زیبا بود .. راستی اگه درست گفته باشم که یادم نیس فک میکنم قبلا ها اومده بودید با همین اسم جادوی کلمات تو وبم نظر داده بودید اونموقع سایتم فیلم 20 بود .. اگه یادتون بود حتما بازم بیاید اونجا که به دلیل مشکلاتی از بین رفت الان رو سایت لاو 85 کار میکنیم .. در کل موفق و شاد و سلامت باشی

    پاسخ : سلام دوست من

    ممنونم بابت حضورتون

    بله احتمالا

    شاداب و موفق باشید

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد