یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی


حقیقت این است که برای آموختن یک زبان نمی توان فقط به یک روش تکیه کرد و متخصصان هم روش های مختلفی را توصیه می کنند
یادگرفتن مکالمه زبان انگلیسی به شکل مطلوب، آرزوی بیشتر جوانان ایرانی است. چه آنهایی که انگیزه خاصی برای استفاده از این توانایی دارند، مانند سفر به خارج، ادامه تحصیل یا استخدام در یک شرکت خارجی و یا صرفا از روی علاقه و ایجاد ارتباط با جامعه جهانی. همه افراد بر این اعتقاد هستند که آموزش های زبان انگلیسی در مدارس و دانشگاه های ایران کمکی به آموختن مکالمه نمی کند و اطلاعات مربوطه فقط در محدوده گرامر یا ترجمه ساده متون خلاصه می شود.

بعضی از خانواده های ایرانی هم چون به دشواری یادگیری زبان در بزرگسالی واقف هستند، فرزندان خود را از همان سال های ابتدایی در کلاس های ویژه ثبت نام می کنند. اما بزرگسالانی که فرصت شرکت در این کلاسها را داشته باشند، همیشه به دنبال یک مرکز آموزشی معتبر هستند و شاید چندین موسسه و آموزشگاه را تجربه کرده باشند. اما چون در بهترین شرایط فقط در کلاس حاضر می شوند و زمانی برای تمرین های هفتگی و مطالعه قبل از کلاس نمی گذارند، عملا به جایی نمی رسند.

برخی نیز که کار و شغل روزمره اجازه حضور در این کلاسها را به آنها نمی دهد، با خرید انواع کتاب ها، سی دی ها، دیکشنری ها و خودآموزها تصمیم می گیرند که در منزل، محل کار یا خودرو، شخصا اقدام به یادگیری کنند اما چون اجبار و ضرب العجلی برایشان نیست، به مرور از خیر این شیوه می گذرند و مجموعه ای از کتاب و سی دی و غیره روی دستشان می ماند.

توصیه های زیر اشاره ایست به نکته های کلیدی و طلایی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، که بر اساس تجربه های بین المللی مختلف بدست آمده است. این توصیه ها برای هر دو گروه فوق، بخصوص برای آنان که از به کار بردن روش های مختلف خسته شده اند بسیار مفید خواهد بود.


سه شرط اصلی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی چیست؟

۱- انگیزه: تصمیم خود را بگیرید! اگر واقعا مصمم به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هستید، شروع کنید در غیر اینصورت پول و وقتتان را تلف نکنید.
۲- وقت و انرژی: یادگرفتن زبان انگلیسی در عین سادگی یک کار ممتد و وقت گیر است و نباید بین بخش های مختلف آن فاصله انداخت، بنابراین دقیقا مشخص کنید در طول هفته چه زمانهایی را برای فراگیری مکالمه اختصاص می دهید.
۳- محیط مناسب: هنگام یادگیری زبان باید فضای مناسب و ساکتی را فراهم کنید. تا از تمرکز کافی برخوردار شوید. روی مکان های شلوغ، ماشین و غیره زیاد حساب نکنید.


آیا زبان فرار است؟

اگر یادگیری مکالمه زبان بدرستی و صحیح انجام شده باشد، نباید فرار باشد. مانند اینکه شما بعد از ۱۰ سال دوری از دوچرخه، بخواهید دوچرخه سواری کنید و بگویید شیوه راندن آنرا فراموش کرده ام. توانایی مکالمه و صحبت کردن باید به ضمیر ناخودآگاه شما رسوخ کند، بنابراین در طول زمان فقط برخی کلمات و واژه ها از ذهنتان خارج می شود اما کلیات شیوه مکالمه همچنان در زمره توانایی های شما باقی می ماند. مگر اینکه آموزش شما از ابتدا سطحی باشد.

بهترین روش آموزش و فراگیری مکالمه زبان انگلیسی چیست؟
مهمترین و بهترین روش یادگیری مکالمه، شنیدن است. هر چقدر بیشتر از روش شنوایی استفاده کنید سرعت یادگیریتان بیشتر می شود.


چگونه سی دی های زبان را گوش کنیم؟
- به هیچ وجه قبل از آنکه برای چند بار سی دی درس مورد نظر را گوش نکرده اید، سراغ خواندن متن آن نروید. چون اگر ابتدا متن درس را بخوانید، ممکن است برخی کلمات را غلط تلفظ کنید و این اشتباه دائم با شما خواهد ماند. پس اول سی دی را گوش کنید، بعد متن را بخوانید.

- هر درس را چند بار باید گوش کنیم؟
یک بار؟ ....
پنج بار؟ ....
ده بار؟ ....
نه خیر.... ۱۰۰ بار!!
بله تعجب نکنید، اگر مایل هستید اعتماد به نفس لازم در مکالمه را بدست بیاورید، هر درس را آنقدر گوش کنید تا حفظ شوید!

کلیدی ترین موضوع در مکالمه همین است. شما باید تلاش کنید تا با صدای گوینده همراه شوید و بارها با او همصدا شوید. این کار را پله پله و مرحله به مرحله انجام دهید. به هیچ وجه خسته نشوید. آنقدر ادامه دهید تا بتوانید متن را عینا مانند گوینده، بگویید. و در انتها سی دی را خاموش کنید و سعی کنید مثل گوینده آن متن را تکرار کنید.

بزرگترین لذت شما زمانی است که یک پاراگراف طولانی را از بر بگویید!! دقت کنید که شما باید متن درس ها را حفظ کنید.

شاید در ابتدا برایتان سخت باشد ولی با هر بار حفظ کردن متون برق شادی و شعف و احساس لذت تمام وجودتان را خواهد گرفت. این یعنی پیشرفت و موفقیت.

همیشه به یاد داشته باشید که پیشرفت در فراگیری مکالمه زبان انگیسی بصورت تصاعدی خواهد بود. و هر روز شما با شنیدن متن اخبار و فیلم های زبان انگلیسی بیشتر متوجه معانی آنها شده و ارتباط بیشتری با آن پیدا خواهید کرد. زیرا خیلی از متن هایی که شما در تمرینات خود حفظ می کنید بصورت مداوم در مکالمات روزمره زندگی، اخبار و فیلم ها تکرار می شوند. بنابراین هر روز که می گذرد، فراگیری مکالمه برایتان آسان تر و لذت بخش تر می شود. و هر روز پیشرفت تصاعدی خود را احساس خواهید کرد.

زیاد گوش کنید، بتدریج با گوینده همراه شوید، و در نهایت خیلی راحت صحبت کنید.


ابزار مورد نیاز یادگیری و آموزش زبان چیست؟
تا حد امکان سعی کنید فقط با استفاده از هدفون به سی دی ها گوش کنید. چرا؟
توانمندیهای یادگیری انسان به نسبت ۶۰ درصد دیدن و ۴۰ درصد شنیدن تقسیم می شود. اگر می خواهید توان بینایی شما به کمک شنوائی تان بیاید، باید چشمهایتان را ببندید.

مثال: تصور کنید در جایی نشسته و با کسی صحبت می کنید، همکارتان به شما نزدیک می شود و در گوش شما مطلبی را توضیح می دهد.. در آن لحظه که دارید به مطلب او گوش می کنید، به کجا نگاه می کنید؟ با اینکه چشمانتان باز است، اما در واقع به هیچ جا نگاه نمی کنید چون در آن زمان هوش و حواس شما فقط به فهمیدن حرف های همکارتان معطوف است!

بنابراین هدفون باعث می شود توجه شما به طور کامل به گفتار سی دی و گوینده جلب شود.

از طرفی، صدایی که از هدفون می شنوید به دلیل نزدیکی به پرده گوش تان، برای مدتها در محدوده ورودی گوش باقی می ماند و در یک حرکت رفت و برگشت مرتب تکرار می شود و بصورت موثرتری در حافظه شما ذخیره می شود.

در هنگام دیدن سی دی های تصویری و حتا اخبار و فیلم ها هم باید همانند سینما فضا را تاریک کنید تا هیچ چیز دیگری توجه شما را به هم نزند.


صدای خود را ضبط کنید:
باید صدای خود را ضبط کنید. و هر متنی را که حفظ کردید، بدون نگاه کردن به کتاب، ضبط کنید. در ابتدا این کار سخت خواهد بود اما اگر بخشی را فراموش کردید، به جای مراجعه به کتاب، مجددا آن بخش را گوش کنید. بعد دوباره صدای خود را ضبط کنید. تازه وقتی به صدای خود گوش کردید خواهید فهمید چقدر در لهجه و تلفظ کلمات پیشرفت کرده اید!

فراموش نکنید برای رسیدن به لهجه مناسب، شما باید همانند یک مقلد صدا یا یک بازیگر تئاتر، نحوه گویش گوینده را تقلید کنید. حتی اگر صدای گوینده مانند صدای یک پیرزن یا بچه باشد مثل او حرف بزنید.

توجه داشته باشید، اگر سعی کنید دقیقا مثل سی دی حرف بزنید، کلمات بیشتری به خاطرتان می آید، چون شما دقیقا همانی را می گویید که شنیده اید!! ، اما اگر با لهجه خودتان حرف بزنید، دیگر شنیده های شما به درد نمی خورد، چون ذهن شما، آنها را چیز دیگری فرض می کند. بهترین تمرین گفتار، در مقابل آینه است. در این روش اعتماد به نفس خود را نیز تقویت می کنید.


از اشتباهات قبلی پرهیز کنید:
تمرین، گرامر، دیکته، حفظ لغت و جمله سازی همه این موارد را فراموش کنید! در مراحل اولیه یادگیری مکالمه، اجبار نداشته باشید که تمرین حل کنید، دیکته بنویسید، گرامر کار کنید و غیره ... فقط گوش کنید، حفظ کنید و صدای خود را ضبط کنید.. تا آنجا پیش بروید که از لهجه و سرعت گفتار خود راضی شوید. پرداختن به بحث گرامری، شما را از هدفتان دور می کند. مطمئن باشید که شما در حین حفظ مطلب، به طور ناخودآگاه گرامر را هم رعایت می کنید و این روش ماندگار تر است تا اینکه با هدف قبلی بخواهید نکته های گرامری را در جملات خود بکار ببرید.

به دنبال یادگیری یا حفظ لغات و یا معانی آنها هم نباشید. شما فقط جملات یا عبارت ها را یاد بگیرید نه کلمات را.. هزاران هزار کلمه هم که یاد گرفته باشید، اگر نتوانید در جمله بکار ببرید، به چه دردتان می خورد؟ ما نباید خودمان جمله ها را بسازیم بلکه باید جملات آماده را حفظ کنیم! فراموش نکنید، شما فقط و فقط جملاتی را می توانید در گفتارتان بکار ببرید که قبلا عین آن را خوانده یا شنیده باشید! اگر تلاش کنید که یک جمله جدید بسازید یعنی به طور کلی عکس روش مورد نظر ما عمل می کنید. خیالتان راحت باشد، آنقدر جمله های متعدد حفظ خواهید کرد که نیاز به جمله سازی پیدا نمی کنید.


در نهایت:
مکالمه زبان را وارد زندگی روزمره خود کنید تا ارتباط بیشتری با آن پیدا کنید. با اینکار احساس خوبی از پیشرفت خود خواهید داشت. نهایت پیشرفت در آموزش و یادگرفتن یعنی داشتن احساس خوب و با نشاط به آن . بهترین جملات برای استفاده روزمره بکارگیری جملات امری می باشد. مانند: درو باز کن، بیا بشین، ببین کیه در می زنه، آهسته برون، اونو به من بده، برو درستو بخون، اون کارو نکن و بسیاری جملات امری دیگر. بسیاری از تحصیلکردگان دانشگاهی ما هنوز نمی توانند فرق بین get، take و put را بخوبی درک کنند، چون تنها با کاربرد امری این افعال جایگاه واقعی آنها مشخص می شود.


آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یعنی: تکرار، تکرار، تکرار.....

پیشرفت، نشاط و نتیجه قطعی

بهترین راهها برای آموختن زبان انگلیسی

حقیقت این است که برای آموختن یک زبان نمی توان فقط به یک روش تکیه کرد و متخصصان هم روش های مختلفی را توصیه می کنند که در این مقاله سعی می کنیم برترین آنها را برای شما لیست کنیم


بدون ترس صحبت کنید
بزرگترین عاملی که سبب می شود بیشتر مردم نتوانند در این رشته پیشرفت کنند ترس آنها از صحبت کردن است. آنها نگران هستند که اشتباه صحبت کنند و مانند احمق ها به نظر برسند بنابراین صحبت نمی کنند. نترسید صحبت کنید این مرحله ای است که باید از آن عبور کنید. این سریع ترین روش آموختن زبان است. نه تنها برای آموختن زبان بلکه برای هر کاری بهترین و راحترین راه آموختن آن انجام دادن آن است. دوباره و دوباره آنرا انجام دهید تا بیاموزید، مانند هر کاری آموختن انگلیسی احتیاج به تمرین دارد. اجازه ندهید این شک و تردید های کوچک مانع پیشرفت شما شود.


از همه منابع خود استفاده کنید
بهترین راه مطلق آموختن انگلیسی این است که خود را با آن احاطه نمایید. یادداشت های خود را به انگلیسی بنویسید، در اطراف خود کتاب های انگلیسی قرار دهید، به یک رادیو انگلیسی زبان گوش دهید، اخبار انگلیسی را گوش دهید، از فیلم های انگلیسی زبان غافل نشوید. هر وقت می توانید با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید. هر چه منابع آموزش انگلیسی بیشتری اطراف خود فراهم کنید بهتر و سریع تر می توانید بیاموزید. و کم کم به جایی می رسید که به این زبان فکر می کنید!


به انگلیسی زبان ها گوش دهید
استادان زبان زیادی وجود دارند که انگلیسی زبان مادری آنها نبوده است ولی به دلایل مختلف آموزشگاه های معتبر بین المللی ترجیح می دهند از استادانی استفاده کنند که انگلیسی زبان مادری آنها باشد شاید یکی از دلایلش این باشد که کسی که به زبان مادری صحبت می کند در سخنرانی خود به طور غریزی کلمات را بیان می کند، کلمات را در جای مناسب قرار می دهد و آهنگ صحبت کردن او برای تقلید شاگردان مناسب تر است. و شاگردانی که از چنین استادی انگلیسی آموخته اند در آینده راحتتر و با لحن بهتری صحبت می کنند و بهتر می آموزند.


فیلم های انگلیسی و تلوزیون
این فقط یک سرگرمی نیست بلکه راهی بسیار موثر برای آموختن زبان انگلیسی است. با دیدن فیلم های انگلیسی به خصوص آنهایی که زیر نویس انگلیسی هم دارند می توانید دایره لغت خود را بزرگتر کنید، و قدرت هایی شنیداری زبان انگلیسی ( یا همان Listening ) خود را تقویت کنید. اگر به اخبار هم گوش دهید می توانید قدرت تشخیص لهجه های مختلف را به توانایی های خود اضافه کنید.


گوش دادن به موسیقی های انگلیسی
گوش دادن به موسیقی و ترانه های انگلیسی بسیار مفید است. در حقیقت به این ترتیب قدرت درک زبان خود را تقویت کرده اید. برای این منظور باید متن آهنگ را داشته باشید و آنرا با ترانه ای که گوش می دهید مطابقت دهید. باید آنها را از بر کنید و سعی کنید همراه با خواننده آنرا بخوانید. در اینترنت وب سایت های زیادی وجود دارند که با مراجعه به آنها می توانید متن ترانه مورد نطر خود را از آنجا دانلود کنید. به این ترتیب هم توانایی های گوش دادن و هم توانایی های صحبت کردن خود را تقویت کرده اید.


تا آنچا که می توانید مطالعه نمایید
بسیاری فکر می کنند انجام دادن تکالیف و امتحان دادن کار جالبی نیست. ولی این تمرین ها در تقویت زبان شما بسیار موثر هستند. یکی از بهترین دلایلی که برای انجام تمرین ها و تست ها وجود دارد این است که به این روش در آینده می توانید میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرید. اغلب نتیجه امتحان امروز را می توانید با نتیجه امتحان یک ماه یا شش ماه بعد مقایسه کنید. اگر این کار را نکنید هیچگاه نمی فهمید چقدر پیشرفت کرده اید.


صدای خود را ضبط کنید
هیچکس دوست ندارد صدای ضبط شده خود را بشنود ولی با این روش می توانید صدای خود را هر از چند گاهی ضبط کنید و آنرا با گذشته مقایسه نمایید. به شما توصیه می کنم این کار را امتحان کنید پس از مدتی از پیشرفت خود شگفت زده می شوید.


فقط انگلیسی گوش کنید
این متفاوت از دیدن فیلم یا تلوزیون به زبان انگلیسی است چون در این حالت نباید کسی را که صحبت می کند ببینید. می توانید به رادیو گوش دهید از کتاب های صوتی استفاده کنید و یا از CD های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید و همینطور از تلفن برای انگلیسی صحبت کردن استفاده کنید. بیشتر افرادی که تجربه زندگی در یک کشور انگلیسی زبان را داشته اند اذعان می کنند که فهمیدن انگلیسی از تلفن بسیار سخت بوده است و فقط با تمرین توانسته اند این مهارت خود را تقویت کنند.

انگلیسی را مانند تفریح یاد بگیرید و از آن لذت ببرید.

ابتکار یک کرمانشاهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی
نبوغ ایرانی این بار در یک جوان کرمانشاهی متبلور شد تا با ابتکاری که در واقع انقلابی در فراگیری زبان انگلیسی است، همگان را امیدوار کند که از صخره زبان به راحتی صعود کنند و جهانی شوند.

به گزارش ایرنا، در گوشه و کنار کشورمان بخصوص در شهرهای بزرگ و کوچک صدها موسسه و آموزشگاه برای آموختن زبان انگلیسی ایجاد شده است اما طول دوره ها، خسته کننده بودن و از همه مهم تر تکنیک های نسبتا قدیمی و شاید هم منسوخ شده همچنان عاملی بازدارنده برای یادگیری کامل این انگلیسی از سوی زبان آموزان شده است.

ˈرضا محمدیˈ جوانی 28 ساله که در 15سالگی موفق به اخذ مدرک تافل شده و اینک از دارندگان آیلتس کشور (اخذ مدرک در کشور امارات عربی متحده) نیز محسوب می شود، روش و طرحی نو متفاوت با همه روش های متعارف و معمول آموزش زبان در کشور در انداخته شده تا از این پس زبان آموزان در هر سطحی از سواد و تحصیلات که باشند، بتوانند در دست کم 10 ماه، زبان انگلیسی را به راحتی حرف بزنند و تسلطی نسبتا مناسب بر آن داشته باشند.

وی که طرح ابداعی خود را ˈری السˈ یا ˈREELSˈ نام نهاده (Revolutionary English Learning System) که قابلیت آموزشی کردن زبان انگلیسی در سیستم آموزش و پرورش کشور از مقطع دوم دبستان را دارد و آنگونه که در مصاحبه اختصاصی اش با خبرنگار ایرنا، گفت، یک دوره آزمایشی و پایلوت را برای آموزش دانش آموزان مقطع ابتدایی در رده های سنی هفت تا 10 سال در مرکز آموزش های فنی و حرفه ای کرمانشاه با موفقیت انجام داده به طوری که با صرف یک و نیم ماه زمان، دو برابر بیشتر از زمان متعارف توانسته زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهد.

وی آشنایی با گفتار زبان فارسی کتابی را پیش زمینه فراگیری زبان انگلیسی در کودکان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان باید ابتدا کلاس اول دبستان را به همین منظور پشت سر بگذارند تا در پایه دوم ابتدایی بتوان آنها را تحت آموزش زبان با روش ری الس قرار داد.

محمدی گفت: سیستم انقلابی یادگیری زبان انگلیسی یا ری الس که براساس سه استاندارد معتبر جهانی پایه ریزی شده است، شرایطی را برای زبان آموز فراهم می آورد تا در 10 ماه تسلط کافی بر گفتار، شنیدار و خواندن و نوشتن زبان انگلیسی پیدا کند.

وی تغییر در شیوه های آموزش، فراهم آوردن محیط تمرین و رعایت فرهنگ گفتار را از امتیازات این روش عنوان کرد و گفت: این طرح شرایط مطلوبی را برای مخاطب فراهم می آورد تا در اندک زمان موجود داشته های بیشتری را بیاموزد زیرا ما برای طرح ری الس یک استاندارد فوق العاده تخصصی ایجاد کرده ایم.

مبتکر طرح انقلاب در فراگیری زبان انگلیسی به حمایت های سازمان فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از طرح خود به عنوان عاملی برای موفق بودنش یاد کرد و گفت: ما ابتدا قصد آن را داشتیم که طرح را در دیگر کشورها اجرایی کنیم اما با استقبال و حمایت های خوبی که مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه که خود از نخبگان کشوری است، به عمل آورد تصمیم خود را عوض کردیم.

محمدی گفت: در ابتدای کار، مسوولین فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با تامین بخشی از منابع مالی و فضای آموزشی مورد نیاز، امکان برپایی یک دوره را برای ما فراهم کردند که در این مدت پس از ارایه آموزش به کارکنان سازمان و تفهیم چگونگی اجرای طرح، دوره آموزشی کوتاه مدتی نیز برای 800 نفر از علاقه مندان را برگزار کردیم که در پایان، 120 نفر نیز دوره های تکمیلی را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: طرح آزمایشی ری الس اکنون با پشت سرگذاردن مرحله آزمایشی در سازمان فنی و حرفه ای، به طور گستره از سوی یکی از آموزشگاه های خصوصی شهر اجرا شده و تا امروز 260 نفر از علاقه مندان در این دوره های رسمی آموزش دیده اند.

محمدی در باره تربیت مربیان آموزشی طرح ری الس نیز، گفت: تاکنون پنج استاد با آموزش دوره تخصصی TTC را تربیت کرده ایم اما مشکلی که در این مورد داریم نبود امنیت شغلی استادان است که امیدوارم با فراگیری این روش آموزشی، این مشکل هم برطرف شود.

محمدی گفت: درصدد هستیم معضل زبان انگلیسی در جامعه را که امروز نیاز همه خانواده های ایرانی است، با آموزش های پایه برطرف کنیم و در این راستا نیز طرحی (پروپوزال) را به وزارت آموزش و پرورش ارایه می کنیم که برای گنجاندن آموزش های ری الس از دوره ابتدایی در پایه دوم دبستان بتوانیم این هدف بزرگ را محقق کنیم اما پیش از هر اقدامی لازم است که مردم را با ماهیت این شیوه نوین آموزشی آشنا کنیم.

وی در پاسخ به این سووال که از مسوولان چه توقعی دارید، گفت: اگر پیچ و خم های بوروکراسی در دستگاه ها از میان برداشته شود و نیز حمایت های مالی از آن به عمل آید می توانیم این طرح را با برند کرمانشاه به دیگر استان های کشور تسری دهیم و در واقع انقلاب یادگیری زبان انگلیسی را از کرمانشاه به سراسر ایران صادر کنیم.

وی دلایلی که به او انگیزه داد تا این طرح را به نام کرمانشاه و از این دیار اجرایی کند، احساس مسوولیتی که در آگاه سازی مردم ایران و به خصوص کرمانشاه و نیز تعلق خاطری که به خانواده اش داشته است، عنوان کرد.

محمدی ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که اجرای این طرح در کشور چنان فراگیر شود که یک دانش آموز کلاس سوم دبیرستان بتواند با همان کیفیت زبان فارسی، انگلیسی را نیز تکلم کند.

وی گفت: کتاب ویژه ری الس با عنوان ˈگام های ری السˈ یا Steps of Reels در سه جلد آماده چاپ شده که به دلیل مشکلات مالی هنوز موفق به این کار نشده است.

محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نگران آن نیستید که طرح شما به سرقت برود یا به اصطلاح کپی رایت در مورد آن رعایت نشود، گفت: باید بگویم که کپی برداری از این طرح کار ساده ای نیست ولی اگر کسی بخواهد در هر جایی آن را اجرا کند، نیازی به کپی کردن ندارد چرا که ما نسخه اصلی و اورجینال آن را با کیفیت عالی در اختیارش قرار می دهیم.

وی در پایان گفت: کسی که آموزش های ری الس را با موفقیت پشت سر بگذراند در واقع معادل مدرک آیلتس به وی اعطا خواهد شد.

 

منبع:bestofday.ir

بازنشر : جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد