یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

تحلیلی بر موج چهارم بازاریابی شبکه ای
فرید هنرور
تحلیل و خلاصه ای از کتاب
The wave 4
Way to building your downline
Richard Poe
۱۳۹۵

اطلاعات تکمیلی
۱. ثبت شده در کتابخانه ملی کشور به شماره ثبت (۴۴۸۶۵۷۷)
۲. دارای شماره استاندارد بین المللی اختصاصی (شابک ۵-۶۳۷۵-۰۴-۶۰۰-۹۷۸)
۳. نویسنده : فرید هنرور (۲۱ ماه سابقه بازاریابی شبکه ای)
۴. تعداد ۶۶ صفحه
۵. با فرمت pdf و قابلیت اجرا در انواع نمایشگرها
۶. بر اساس کتاب موج چهارم، اثر ریچارد پو

با این کتاب به این ویژگی ها خواهید رسید
۱. قدم گذاری در مسیر رهبری و پیمودن این مسیر دلنشین
۲. آموختن ویژگی های رهبران موفق دنیا در مواقع مختلف
۳. آشنایی با استراتژی های اصلی رهبری در بازاریابی شبکه ای
۴. توانایی دستیابی به برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با افراد گروه
۵. آموزش تکنیک های لازم برای موفقیت در تجارت بازاریابی شبکه ای

توضیحی کوتاه درباره کتاب
ریچارد پو یکی از برترین نویسندگان در تاریخ صنعت بازاریابی شبکه ای است که همواره کتب و مقالات بسیاری در این زمینه از او به ثبت رسیده است. بعد از مقالات و کتب موفقی همچون “موج سوم”، “مسیر موج سوم” و “مسیر موج چهارم” در آستانه سال ۲۰۰۰ کتاب “موج چهارم: چگونه زیر مجموعه های خود را بسازید” را منتشر کرد که توانست نقطه عطفی در تاریخ این صنعت که نیازمند داشتن مجموعه ای موفق برای توزیع کالا و خدمات بود ثبت کند.
ریچارد پو در این کتاب برای توضیح مفاهیم رهبری از منابع مختلفی همچون ناپلئون بناپارت، استفن کاوی،آبراهام لینکلن، مک دونالد، سون تسو و … بهره جسته و توانسته با تشریح عملکرد این رهبران بزرگ نکات ارزشمندی را برای موفقیت در تجارت بازاریابی شبکه ای ارائه کند.
ما در این کتاب با حفظ مفهوم اصلی کتاب و خارج نشدن از موضوع اصلی، نکات ارزشمند هر فصل را از بین محتوای داستانی کتاب استخراج کرده ایم تا بازاریابان شبکه ای بتوانند در کمترین زمان ممکن به محتوای ارزشمند این کتاب دست پیدا کنند.

این کتاب برای افراد زیر توصیه می شود:
افرادی که حداقل ۲۰ تا ۳۰ نفر در مجموعه خود دارند
افرادی که حداقل ۲ تا ۶ ماه از زمان فعالیت آنها می گذرد
افرادی که آمادگی پذیرش مسئولیت رهبری را دارا هستند
افرادی که توانایی لازم برای برقراری ارتباط مناسب بین مجموعه خود نیستند
افرادی که نمی دانند دیگر در این تجارت چه کارهایی را باید انجام دهند

این کتاب برای افراد زیر توصیه نمی شود
افرادی که به تازگی وارد این تجارت شده اند و هنوز آموزش های ابتدایی را کسب نکرده اند
افرادی که از پذیرش آموزش سر باز می زنند
افرادی که در مقابل آموزش پذیری و راهکار های افراد موفق ایستادگی می کنند
افرادی که رؤیای یک شبه پولدار شدن در سر دارند
افرادی که فکر می کنند همه چیز را درباره این تجارت می دانند و راهکارهای ارائه شده را به سخره می گیرند

هدف کلی این کتاب :
در طول این ۲۱ ماه که در صنعت بازاریابی شبکه ای هستم، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده ام که گاهی باعث خوشنودی و افزایش انرژی شده است، گاهی هم باعث ناراحتی و افسوس خوردن به اشتباهات شده است. در این مدت که در حال کسب تجربه های مختلف بودم، کتاب های زیادی در رابطه با بازاریابی شبکه ای مطالعه کردم و به نتایجی رسیدم. متأسفانه برخی از کتبی که در کتاب فروشی ها برای موضوع بازاریابی شبکه ای موجود هست، توسط نویسندگانی به چاپ رسیده است که تجربه کار در این صنعت رو به رشد و همیشه در حال تغییر را نداشته اند و صرفاً یک متخصص در زمینه فروش، بازاریابی و رهبری بوده اند.
تجارت بازاریابی شبکه در مدت ۵ سالی که در ایران بصورت قانونی در حال فعالیت می باشد، بارها و بارها ثابت کرده است که با سیستم های بازاریابی یا فروش مختلف متفاوت است، پس بهترین منبع برای مطالعه بازاریابان شبکه ای، مطالعه آثار نویسندگانی است که تجربه فعالیت و رهبری در این صنعت را دارند. حال ریچارد پو در این کتاب، با استفاده از تجربه های رهبران بزرگ دنیا در صنعت بازاریابی شبکه ای و دیگر صنعت ها، کتابی تولید کرده است که توانسته تمامی اطلاعات کلی را معرفی کند و به جرأت می توانم بگویم بهترین کتابی است که تا به حال خوانده ام. در این کتاب مراحل کامل برای ساختن و رهبری مجموعه موفق را خواهید فهمید و می توانید مجموعه ای موفق برای توزیع کالا و خدمات تشکیل دهید.
موفق باشید
فرید هنرور

قیمت: 15000 تومان

 

خرید کتاب

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد