شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

۲۱ راز موفقیت میلیونر های خود ساخته
چگونه می توانید سریعتر از حد تصورتان به استقلال مالی دست پیدا کنید
اثر برایان تریسی
ترجمه مهندس علی اکبر قاری نیت
(کیفیت بالا و اسکن شده)

درباره کتاب
کتاب ۲۱ راز موفقیت میلیونرهای خودساخته به همه نشان می دهد که چگونه می توانند میلیونر شوند، فرقی نمی کند که در این لحظه در کجا زندگی می کنند. توصیه این کتاب بر اساس ده ها تحلیل دقیق عادات و اعمال صدها میلیونر خود ساخته که توسط برایان تریسی صورت گرفته استوار است. به عقیده برایان تریسی ، افراد موفق افراد عادی هستند که به این ۲۱ راز موفقیت عمل می کنند.
این کتاب فشرده و علمی به شما یک فرمول گام به گام یاد می دهد تا بتوانید میلیونر شوید، فرقی نمی کند که نقطه شروع از کجا باشد. شما یاد خواهید گرفت:
چگونه هدف ها را مشخص کنید ، طرح های لازم را بریزید، و از سرمایه درونی خود استفاده کنید تا واقعا به آنچه که در زندگی خواستار آن هستید، دست یابید.
این ایده ها و استراتژی های علمی و ثابت شده به شما نشان خواهند داد که چگونه با سرعت مافوق تصور به طرف دروازه خوشبختی حرکت کنید.

 

پیشگفتار
کتاب حاضر ،حاصل ۱۵ سال تحقیق ،تدریس و تجارب شخصی برروی موضوع میلیونرهای خودساخته است.این نوشتار دربرگیرنده ایده هاو راهبردهای کلیدی است که من پس از مطالعه صدها کتاب و هزاران مقاله درمورد جمع آوری ثروت به دست آورده ام.این ایده ها و راهبردها آزمایش و ثابت شده به وشکلی ساده و قابل استفاده ارائه شده اند تاشما بتوانید بلافاصله آنهارا آموخته و به کار بگیرید.
در سن نوجوانی در شهر پومونا در کالیفرنیا زندگی میکردم،در خانه ای که هرگز پول کافی وجودنداشت. در آن موقع رویا و آرزوی من این بود که قبل از سن سی سالگی میلیونر بشوم .مطمئنا خیلیها این آرزو را دارند.
با این حال هنگامی که به سن ۳۰ سالگی رسیدم ،وضعیت من باسن ۲۰ سالگی تفاوتی نداشت.ولی ناگهان کاری کردم که زندگیم را دگرگون کرد. من این سئوال را ازخود پرسیدم که چرا بعضی هاموفق تراز دیگران هستند. مخصوصا میخواستم بدانم چگونه است که بعضیها با دست خالی شروع میکنند و نهایتا میلیونر میشوند. این سئوال مرا به جستجوی پاسخهایی واداشت که منجر به نوشتن این کتاب شد.
من میلیونرهای خودساخته را محور اصلی زندگیم قراردادم زیرا این افراد صفات و رفتاری را بروز میدهند که قابل مشاهده و سنجش است. آنها با انجام مکرر کارهایی مشخص به نحوی خاص از مرز جادویی یک میلیون دلار میگذرند.
من یادگرفتم که برای دستیابی به موفقیتهای بزرگ درزندگی باید به شخصی خاص تبدیل شد. برای پیش افتادن از اکثریت باید صفات و انظباطی را داشته باشید که افراد متوسط فاقد آن هستند.
مهمترین عامل در کسب موفقیتهای بزرگ مالی پول نیست بلکه تبدیل شدن به کسی است که میتواند چنین ثروتی را به دست آورد و سپس آنرا نگهداری کند.
این بیست و یک رمز موفقیت ، کلید کامیابی در تمام حوزه های زندگی است صرف نظر از اینکه ثروتی به دست بیاید یانه . نکته دیگر اینکه این اصول به قدری توانمند هستند که میتوانید آنها را برای بدست آورند هرچیزی که واقعا بخواهید به کار بگیرید. بسیاری از این روشها برایتان آشنا خواهند بود زیر آنها طی صدها سال به کار گرفته شده و پس از فراموشی دوباره کشف شده اند. من خود را بیشتر یک شاگرد موفق ،یک خواننده ،محقق تحلیلگر و معلم این ایده های بزرگ میدانم تا مبتکر یک فکر نو و به این گفته باستانی اعتقاد دارم که “در زیر آسمان هیچ چیز حدیدی وجود ندارد .”
چون شما این کتاب را انتخاب کرده اید،میدانم یکی از اهداف مهمتان در زندگی این است که به یک شخص فوق العاده تبدیل شده و توانایی های بالقوه خود را هرچه بیشتر به ظهور برسانید. هریک از این رموز موفقیت شمارا یاری میدهد تا با سرعت بیشتری به سوی یک زندگی متعالی که برایتان امکان پذیر است بشتابید.سفر خوش!

 

خرید این محصول

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد