چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 13 توسط 1 نفر)

تبلیغات تاثیر گذار با قیمت مناسب

شاید کمی خسته کننده باشد که بخواهیم تعریف تبلیغات را اینجا بنویسیم ولی همه‌ٔ ما می‌دانیم معنی این کلمه چیست و هر روز نمونه‌های بیار زیادی از آن را در خیابان  یا شبکه های مجازی و یا تلویزیون یا روی بسته های مواد غذایی یا روی بلیط های مسافرتی می بینیم .چیزی که خیلی از ما را از این واژه، گریزان کرده است همین تبلیغات غیر جذاب هستند؛ اما بیایید گول این نمونه‌ها را نخورید و نگذارید شما را از این دنیای رنگارنگ و زیبا دور کنند. چند دقیقه‌ای وقتتان را به ما بدهید و با این مقاله همراه شوید. شاید نظرتان کمی تغییر کرد. 

.

.

ولی واقعا چرا تبلیغات ؟

بازاریابی (marketing) یک مبحث گسترده است. برای پیاده‌سازی این شاخه از علم، ابزارهای زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها تبلیغات است.
باید بگوییم تبلیغات در واقع یکی از آن‌ مجموعه فعالیت‌‌هایی هستند که انجمن بازاریابی به آن اشاره کرده است. شاید برایتان سوال شود پس به جز تبلیغ، چه فعالیت‌های دیگری برای به ثمر رساندن بازاریابی وجود دارد؟ برای مثال می‌توانیم به بازاریابی از طریق تولید محتوای آموزشی، گیمیفیکیشن، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی و سئو اشاره کنیم. 

.

.

تبلیغات واقعا چه اهمیتی برای شغل ما دارد ؟

درست است که تبلیغ فقط بخشی از بازاریابی را پوشش می‌دهد اما نمی‌توان از اهمیت این بخش صرف‌نظر کرد. آن‌ها نقش مهمی را در بازاریابی ایفا می‌کنند. درباره‌ٔ مزایای انواع تبلیغات در بازاریابی می‌توان یک مقاله‌ٔ جداگانه نوشت، اما ما به مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم:

  1. از مهم‌ترین بخش‌های مارکتینگ هستند: بازاریابی بدون تبلیغات مثل این است که تلاش کنید بدون خیار، ماست و خیار درست کنید. تبلیغات به قسمت‌های دیگر بازاریابی کمک می‌کنند به چشم مخاطب بیایند.
  2. به شما این امکان را می‌دهند که مخاطب خود را انتخاب کنید: هنوز هم بیلبوردها و تبلیغات تلویزیون طرفداران خودشان را دارند؛ اما خوشبختانه تکنولوژی در صنعت تبلیغات به قدری پیشرفت کرده است که بتوانید مخاطب خود را دقیق‌تر مشخص کنید.
  3. کمک می‌کنند مشتری‌های خود را بازگردانید: اینکه مشتری یک بار از شما خرید کند و دیگر به سراغ شما نیاید یک امر بدیهی در دنیای کسب‌وکار است. این روزها که ما با تنوع اجناس و محصولات مواجه هستیم، چنین اتفاقاتی طبیعی است. انواع تبلیغات در کسب‌وکار به شما کمک می‌کنند جایگاه خود را در ذهن مشتری‌هایتان حفظ کنید. 
  4. روی فروش شما تاثیر می‌گذارند: با تبلیغ کردن شما می‌توانید محصول یا خدمات جدید خود را به دیگران معرفی کنید، شهرت برند خود را افزایش دهید و قصه‌ٔ برندتان را بسازید. همه‌ٔ این اتفاقات در کنار یکدیگر فروش شما را افزایش می‌دهند. 
  5. در مخاطب نیاز ایجاد می‌کند: آیا به آخرین ورژن آیفون نیاز مبرم دارید و زندگی‌تان بدون آن پیش نمی‌رود؟ آیا اگر طعم نوشابه‌ی کوکاکولا را نچشید، زندگی‌تان به آخر می‌رسد؟ قطعا اینطور نیست؛ اما این کسب‌وکارها به خوبی بلدند در شما نیاز ایجاد کنند و شما را به جایی برسانند که بابتشان پول پرداخت کنید و در نهایت از تصمیم خود راضی باشید. شما با تبلیغات می‌توانید در مخاطبتان نیاز ایجاد کنید. 

.

.

تبلیغات در سایت جادوی کلمات 

همان طوری  که می دانید سایتی که رتبه و بازدید خوبی داشته باشد می تواند شما را در مسیر کاری تان جلو بیاندازد . در واقع ره صد ساله را در مدت زمان خیلی کوتاه تری می پیمایید . جادوی کلمات با داشتن رتبه خوب در گوگل و بیش از 600.000 بازدید ماهانه مکان بسیار خوبی برای درج تبلیغات شما هست.

شمابا صرف هزینه بسیار کم می توانید به نتیجه بسیار خوبی برسید .

.

.

جایگاه و مبلغ تبلیغات در سایت جادوی کلمات

.

.

جایگاه تبلیغات 1 : بنر بزرگ در بالای سایت

» ماهانه فقط 75.000 تومان 

و دو ماهه فقط و فقط با تخفیف بسیار خوب 120.000 تومان

.

.

جایگاه تبلیغات 2 : سمت چپ سایت که قابل نمایش در کلیه صفحات سایت می باشد 

ماهانه فقط  55000 تومان 

و دو ماهه فقط و فقط با تخفیف 100.000 تومان

.

.

جایگاه تبلیغات 3 : در انتهای هر مطلب یا مقاله 

ماهانه فقط  45000 تومان 

و دو ماهه فقط و فقط با تخفیف 80.000 تومان

.

.

جایگاه تبلیغات 4 : رپورتاژ آگهی

تاثیرات مثبت رپورتاژ آگهی برای کسی پوشیده نیست از این ما تصمیم گرفتیم رپورتاژ آگهی را به صورت دائمی برای افزایش رتبه همکاران در نظر بگیریم 

رپورتاژ آگهی به صورت دائمی : فقط و فقط با مبلغ 199000 تومان 

.

.

جایگاه تبلیغات 5 : پست ثابت

تبلیغات شما به صورت یک متن و 5 خط در صفحه ابتدایی ایت به عنوان پست ثابت در سایت منتشر می شود

ماهانه فقط  99000 تومان 

و دو ماهه فقط و فقط با تخفیف ویژه کسب و کار 159.000  تومان

.

.

جایگاه تبلیغات 6 : درج لینک متنی 

ماهانه فقط  30.000 تومان 

و دو ماهه فقط و فقط با تخفیف 60.000 تومان

و سه ماهه فقط و فقط با تخفیف  85.000 تومان 

و یکساله فقط و فقط با تخفیف ویژه  300.000 تومان

.

.

برای تماس با ما آدرس سایت یا فروشگاه و جایگاه تبلیغات خود را به ایمیل زیر ارسال فرمائید  تا پس از بررسی شماره کارت خدمت شما ارسال شود

(jadoykalamat@gmail.com)

.

.

روابط عمومی سایت جادوی کلمات

X تبلیغات تاثیر گذار با قیمت مناسبX تبلیغات ارزانX تبلیغات رایگانX تبلیغات اصفهانX جایگاه تبلیغ اصفهانX جایگاه تبلیغ شمالX تبلیغات ارزان ویژهX تبلیغات - ویکی‌پدیا،جادوی کلماتX 13 تا از انواع تبلیغات در کسب و کار در شمالX تبلیغات چیست؟ چگونه در انتقال پیام موفق و اثر بخش باشیمX معرفی ۱۵ نوع روش تبلیغات موثر و کاربردی در جادوی کلماتX تبلیغات هدفمند چیست و چگونه عمل می کند؟جادوی کلماتX نقش سایت جادوی کلمات در موفقیتX تبلیغات چرا برای کار موثر هست و مهترین آن در جادوی کلماتX تبلیغات چیست و در رشته مدیریت تبلیغات چی آموختیدX جادوی کلمات| بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایرانX انواع تبلیغات: راهنمای کامل تبلیغ در سال 2024 .X صفحه اصلی - تبلیغات جادوی کلماتX تبلیغات در گوگل | بهترین خدمات گوگل ادز در جادوی کلماتX تبلیغات و روش های اصولی آن + معرفی جادوی کلماتX تعریف تبلیغات چیست و کاربرد سایت جادوی کلماتX تبلیغات اینترنتی چیست؟ و نقش جادوی کلماتX تبلیغات چیست؟ چه کاربرد و اهمیتی دارد؟؟X تبلیغات چیست، بهترین روش اجرای آن چگونه است .؟؟X جادوی کلمات- شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتالX جادوی کلمات- شبکه تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین وبX تبلیغات خود را به جادوی کلمات بسپارید و در دنیای دیجیتال دیده شویدX تبلیغات در جادوی کلمات | روش و چگونگی

X تبلیغ مجانیX مجانی تبلیغX ارزان تبلیغX تبلیغ در ایتX تبلیغ هوشمندX سایت تبلیغات هوشمندX دیوار تبلیغاتX تبلیغات دیوارX دیوار آگهیX آگهی رایگانX آگهی مجانیX کجا تبلیغ کنمX بهترین ایت تبلیغاتX تبلیغات مفید کجا کنمX مفید تبلیغ کنمX تبلیغ کنم

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد