چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

در این پست از جادوی کلمات برگرفته از  قالب گراف می خواهیم در مورد اینکه چه عملی پیاده سازی نماییم که با استفاده از نرم افزار و سیستم های خودکار سایت و از همه مهمتر قالب سایت که اختصاصی طراحی نموده ایم توسط دیگران کپی نشود و اینکه این روز ها کپی یا به اصطلاح عامیانه دزدی قالب و ریپ سایت های اختصاصی در میان وبمستر های جوان و نوجوان بسیار شایعه و مد شده است و به اصطلاح متخصصین این زمینه یک دانش و یک نوع علم، مانند علم هک می باشد که حتی بعضی نرم افزارها هستند که با دو کلیک ساده قالب سایت رو ریپ شده تحویل می دهند.

 

 نرم افزار های از جمله:

 Weazel , Leech , Web Downloader, Offline Explorer Pro که کار آنها ذخیره سایت و نمایش آن به صورت آفلاین هست تمامی متن ها، عکس ها و فال های داخل سایت را برای کاربر دانلود می نماید .، برای جلوگیری از این نرم افزارها فقط کافیه این کدها رو توی فایل robots.txt سایتتون قرار بدید و در صورتی که این فایل در هاست شما وجود ندارد در مسیر روت ( ریشه ) یک فایل دقیقا به همین نام ایجاد کنید و سپس کد های زیر را در داخل آن قرار بدید. این فایل برای سرویس سایت ساز رزبلاگ به صورت خودکار وجود دارد ،کافیست کدهای زیر را در پایان کدهای Robots.txt درج کنید.

 

 

همچنین از همه کاربران، دوستان و وبمستران ایرانی و گرامی خواهشمندم که به کپی رایت طراحان ایرانی احترام بگذارند چون در هر صورت ، قانون حق رو به طراح می دهد.


* طراح محترم طبق ماده ۱۲ ، فصل ۳ قانون جرائم رایانه ای :


ماده۱۲ـ هرکس به طور غیرمجاز داده-های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده-ها در اختیار صاحب آن باشد، به جرای نقدی از یک میلیون (۱٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

رسما” می تونه از شما شکایت و شما را متهم به هک و سرقت اطلاعات سایت خود بکنه در حالیکه شما فقط چند استایل ساده رو از این سایت برداشتید.

 

منبع: سایت قالب گراف

بازنشر : مجله جادوی کلمات


مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد