پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

 

«محمدخاتمی»، «مهناز افشار» را به عقد دائم «محمدامین رامین» درآورد

گروه سینما و تلویزیون، سیدمحمد خاتمی صیغه عقد ازدواج مهناز افشار و محمدامین رامین، پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی محمود احمدی نژاد را جاری کرد. 

به گزارش بولتن نیوز، این خبر در حالی منتشر شده که مهناز افشار و محمدامین رامین تاکنون هیچ عکس المعملی مبنی بر تایید یا تکذیب این خبر نشان نداده اند.

به هرتفسیر شاید عجیب تر از انتشار خبر ازدواج این دو، چگونگی صورت گرفتن این ازدواج و جاری شدن صیغۀ عقد توسط سیّدمحمّد خاتمی است. 

محمدعلی رامین، یکی از مهمترین یاران و حامیان محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری او و حتی پس از آن بوده و رابطۀ نزدیکی با محمود احمدی نژاد دارد. 

نکته قابل ذکر دیگر این که روز تولد مهناز افشار نیز ۲۱ خردادماه بوده و به نوعی شاید انتخاب این روز هم به همین دلیل باشد.

نکتۀ جالب توجه دیگر در خصوص این خبر، فاصلۀ سنی 10 سالۀ این مهناز افشار و همسرش است. مهناز افشار متولد سال ۱۳۵۶(۳۶ ساله) و اولین حضور او در تلوزیون مربوط به بازی در مجموعه تلوزیونی عشق گمشده در سال ۷۶ می باشد.

مهناز افشار ازدواج کرد

مهناز افشار با فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاق محمد رضا گلزار با حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، ( تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

این درحالی است که محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

«محمدخاتمی»، «مهناز افشار» را به عقد دائم «محمدامین رامین» درآوردهمچنین محمدعلی رامین نیز در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در دزفول متولد شد و در جوانی به کشور آلمان عزیمت نمود و قریب به بیست سال را در آنجا مشغول تحصیل و فعالیت های فرهنگی بود و به دلایلی کشور آلمان با حضور وی در این کشور مخالفت نمود و پس از آن وی به ایران آمد و در آبان ماه سال ۱۳۸۸ طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

گفتنی است، رامین یکی از حامیان جدی دولت احمدی نژاد و نیز یکی از جدی ترین منتقدین سیاست های دولت جدید می باشد و که هرازگاهی به بهانه های مختلف زبان به انتقاد از دولت اعتدال گرای روحانی می گشاید که این مسئله، ابعاد جدیدی به این خبر و انجام این عقد توسط رئیس جمهور دولت اصلاحات می بخشد. 

 

همچنین شایان ذکر است که «محمدامین رامین» در زمانی که پدرش به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مشغول به کار بود، به عنوان دست راستِ پدرش به او در انجام کارها کمک می نمود و به همین دلیل رفت و آمد بسیاری در وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی داشت.

منبع:http://www.rezalynda.rzb.ir/

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد