پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

ثاقبی: لیاقت پیراهن علی کریمی ندارم

شاهین ثاقبی هافبک تراکتورسازی فردا در اولین بازی رسمی اش برای تیم تازه مقابل تیم فولادخوزستان به میدان خواهد رفت.

ثاقبی: لیاقت پیراهن علی کریمی ندارم

به گزارش" ورزش سه" ، این بازی برای پدیده فوتبال ایران در فصل گذشته از دو جهت اهمیت دارد؛ اول بازی با پیراهن شماره ۸ علی کریمی و سپس رقابت با تیمی که مربی فصل پیش او دراگان اسکوچیچ سرمربی اش است. با ثاقبی در همین باره صحبت کرده ایم.

قرار است شماره ۸ که سال قبل بر تن علی کریمی بود را بپوشی؟

بله قرار است امسال افتخار پوشیدن این پیراهن را داشته باشم. هنگامی که از تصمیم خداحافظی علی کریمی و این که مسئولان تیم برایم شماره ۸ را در نظر گرفته ام باخبر شدم به مسئولان تیم گفتم که من لیاقت پوشیدن این پیراهن را ندارم ولی به من گفتند که شماره ها را اعلام کرده اند به شخضه برای من افتخار بسیار بزرگی است که در تیم بزرگ تراکتور پیراهنی را به تن کنم که سال قبل بر تن علی کریمی بوده است… چندین مرتبه خواستم با ایشان تماس بگیرم و کسب اجازه کنم که متاسفانه موفق نشدم اما امیدوارم بتوانم قبل از بازی فردا از ایشان رخصت بگیرم

وضعیت تیم و خودت به چه صورت است؟

تیم در شرایط کاملا مطلوبی به سر می برد و ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه است که امیدواریم در این فصل بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. خودم هم خدا را شکر روز به روز زیر نظر آقای خطیبی پیشرفت می کنم و امیدوارم در بازی ها هم بتوانم جواب اطمینان ایشان را بدهم.

در مورد بازی فردا و بازی در مقابل مربی سابقت چه نظری داری؟

مطمئنا بازی خوبی خواهد بود که در آن ما فقط به دنبال ۳ امتیاز هستیم. در مورد بازی در مقابل دراگان هم باید بگویم که حس بسیار خوبی دارم که بعد از مدتی دوباره او را می بینم. دراگان اولین کسی بود که به من میدان داد و من بخش زیادی از فوتبالم را مدیون او هستم. اگر من امروز افتخار حضور در تراکتور و شاگردی رسول خطیبی را دارم بخش زیادی از آن بواسطه اطمینانی است که دراگان فصل چیش در ملوان به من داشت.

چقدر به پیشرفت در تراکتور امیدواری؟

خیلی زیاد من به تراکتور آمده ام تا از این جا به تیم ملی و باشگاه های اروپایی برسم و در این راه تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد